adsfiklam Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Har nettopp registrert meg der og lurer på om dette bare er lureri. Er det noen som har fått utbetalt penger derfra? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg er også registrert der, og har "tjent" endel euro. En kamerat av meg tok "payout" for en liten stund siden. Tror ikke han har hørt noe enda. Skal gi beskjed når jeg vet mer. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Når skal folk lære at det er ingenting som letttjente penger? Å bli med i sånne pay-pr-mail/pay-pr-sms er samme som å klikke seg inn på sånne "WIN $250.000 NOW!!!" mail... Lenke til kommentar
Makky Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Når skal folk lære at det er ingenting som letttjente penger? Å bli med i sånne pay-pr-mail/pay-pr-sms er samme som å klikke seg inn på sånne "WIN $250.000 NOW!!!" mail... Har faktisk fått betalt fra både "pay by mail" og "pay by sms" firmaer. Så ikke stryk alle over en kam hvis du ikke har erfaring! Firmaene var riktignok norske Men har erfaring fra et firma i usa som brukte sånn egen browser som man fikk betalt for hvis man surfet gjennom. Fikk faktisk betalt ca700 nok (etter avgifter) men det tok ca 3-4 mnd før pengene var på konto. Er også registrert på 80euromail og lurer litt på om det er sant har nå 4000 euro jeg gjerne kunne hatt. Har regget til å få betalt via paypal, og under "Payment account ID", skal det stå mailadressen hvor paypal er regga? Endret 4. april 2005 av Makky Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Makky: Har sendt deg en PM Lenke til kommentar
Makky Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Makky: Har sendt deg en PM Har svart Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Vet om en som har gått på dette. Han har jo "tjent" en del da. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Svindel, svindel og atter svindel. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Svindel, svindel og atter svindel. Ja, det tror jeg og. Noen som vet om noen av samme typen, men som er seriøse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå