sir-alex Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg bare lurte på om noen visste hvordan man fjerna kamera lyden på panasonic x700? Selvom jeg tar mobilen på lydløs så kommer det et litte "knips" allikevel,,,Håper på svar og hjelp.. PÅ forhånd Takk Lenke til kommentar
THacker Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Tviler på dette er mulig. Det skal visst være nye regler på at det ikke skal være lov å selge kamera mobiler uten knipselyd. (jeg har riktignok ikke sett denne regelen, men tror nok det stemmer) Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Mhm,,det kan nok være sant,,,fordi Panansonic x700 er jo ganske ny på markedet Men hvorfor er det en sånn regel? Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Er ingen sånn regel i Norge, men i enkelte andre land er det det. Rett og slett for å hindre snikfotografering. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Rett og slett for å hindre snikfotografering. Det som er så rart er at små digitale kompaktkamera er jo mindre enn mobiltelefoner, og har ingen slike begrensninger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå