TAAB Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg har Tele2 medium, og lurer på å bytte til large pakka. Jeg er stort sett fornøyd med hastigheten, men når jeg hoster online spill må jeg som regel sette 4 spillere som maks for å unngå lag (litt avhengig av spill selvfølgelig). Vil det være noe å hente på å bytte abonnement? Forskjellen i kroner og øre er jo liten, men jeg gidder jo ikke å betale mer hvis det ikke hjelper noe. Det går stort sett i IL-2 forgotten battles. Pc'n er en 2500xp barton, 512 ram, FIC Radeon 9200 128mb. Lenke til kommentar
xico Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 det vil være _LITT_ forskjell, men ikke store..... Linja di er ikke akkuratt lagd for hosting Lenke til kommentar
deleder Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Om du synes det funker fett å hoste med 4 stk, så vil du sikkert klare 6-8 om du oppgraderer. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Det var det jeg håpet på. Jeg er litt sær på hvilke settinger jeg vil ha (full realisme), og da må man nesten stille som host selv. De fleste vil spillle med litt mer arcade følelse. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Men om du liker å hoste selv, ville jeg tenkt på f.eks 1mbit SDSL, det fungerer MYE bedre. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Jeg bor "på landet" og har ikke den muligheten. Det står mellom Tele2 og Telenor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå