lesko Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Har nettopp kjøpt en Satelittuner - CDC 7000 ST. Hvilket fabrikat dette er vites ikke...Ønsker å gjøre videoopptak direkte fra satelittuner på PC-en. Dette for å redigere opptak og lage DVD-er av disse. På min PC har jeg Pinnacle Studio 9 AV/DV DeLuxe PLUS ND- Analog/digital, PCI. Dette betyr at jeg kan lagre både via Firewire og fra analog kilde via S-VHS og 3xRCA. 1: Ser at det er mulig å overføre signaler via 3xRCA fra tuner til PC. Avstanden er ca 10 meter, og er dette ok? 2: Det finner scart-utgang bak på tuner, men dette er umulig å nytte grunnet avstanden på 10 meter. 3: Bak på tuner er det også "TV-out". Av instruksjonsboken til tuneren er det umulig å forstå hvilke signeler dette er. Noen som kjenner til dette? 4: Video RCA-utgang finnes også på tuneren. Denne kan koblers til komposittvideoinngang på TV-en eller annet utstyr ifølge instruksjonsbok. Hva er kompositt og kan denne nyttes som overføring til PC-en. Jeg har full kontroll over PC-en med utstyr men mangler oversikt over tuner og hvilke signaler jeg kan ta ut av denne. Noen som vet hvordan dette fungerer? Endret 7. april 2005 av lesko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå