DesertGlow Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Hehe, hater å være pirkete, men det er to side 4 i bildespesialen... Rettet Lenke til kommentar
Skaptrollet Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 sier det bare igjen, tg var topp! eneste var arrangeringen under cs compo og at de ikke hadde noen servere/liste over spillservere som de hadde... 99% av de jeg så som spilte cs/bf elns spilte jo på catchgamer o.l... Lenke til kommentar
huf Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Bra bildeserie. Det er herved bestemt at jeg skal på TG neste år. Det ser forferdelig artig ut. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Er det bare jeg som reagerer på at den "store" konkurransen er i CS? Og nesten ALLTID er det? Hva med f.eks. UT 2004. Der har vi et bra spill. CS er IKKE et bra spill. CS er et gammelt, utdatert, monotont drittspill. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Tomshardware var også i hallen, og de har laget en lang artikkel om det. -Mulig det bare er meg, men jeg synes faktisk at Toms hardware overrasket med å være bedre enn hw.no Du finner den her:http://www20.tomshardware.com/game/20050402/index.html EDIT: Oooops nå så jeg hvordan det hang sammen hehe, en liten tabbe å direkteoversette fra norsk til engelsk, artikkelen oser bondevik eller kongen som uttaler seg på engelsk :!: Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Tomshardware var også i hallen, og de har laget en lang artikkel om det. -Mulig det bare er meg, men jeg synes faktisk at Toms hardware overrasket med å være BEDRE enn hw.no Du finner den her:http://www20.tomshardware.com/game/20050402/index.html Ja, hadde de bare vært i stand til å stave navnet på forfatteren korrekt så var jo det en flott artikkel Jeg ser at du skriver veldig mange fornorska ord som "hodesett" og lignende... det er bra, men det som er litt dobbelmoral her, er at du skriver "case mod" og "emotions"... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Er det bare jeg som reagerer på at den "store" konkurransen er i CS? Og nesten ALLTID er det? Hva med f.eks. UT 2004. Der har vi et bra spill. CS er IKKE et bra spill. CS er et gammelt, utdatert, monotont drittspill. CS er populært, slik er det, jeg liker ikke fotball, mens det er en stor sport, slik er verden. AtW Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Er det bare jeg som reagerer på at den "store" konkurransen er i CS? Og nesten ALLTID er det? Hva med f.eks. UT 2004. Der har vi et bra spill. CS er IKKE et bra spill. CS er et gammelt, utdatert, monotont drittspill. jo, men det er ikke noe vi kan gjøre med det annet en og spille andre spill da... Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hmm.. fine bildeserier.. men ingen bilde av meg, eller case modden min.. Noen andre som tok bilde av Jerrykanna mi? Nåja, får nøye meg med at jeg ble intervjuet på spillmagasinet på tv2 da.. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Flotte bilder.. Du mangler dog noen av meg Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Veldig fin bildeserie, men tror nok jeg holder meg hjemme også neste år. Ski frister mer citric: signaturen din er ikke helt lovlig... Lenke til kommentar
ShAvAnO Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Dårlig kvinnesyn dere hw.no-folk har. Hver gang det er bilde av en jente er kommentarene nedlatende og sarkastiske. Kanskje det ville vært bedre om tg var en stor homseklubb? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Dårlig kvinnesyn dere hw.no-folk har. Hver gang det er bilde av en jente er kommentarene nedlatende og sarkastiske. Kanskje det ville vært bedre om tg var en stor homseklubb? Tror du har misforstått en smule. Det handler ikke om dårlig kvinnesyn, men om kommentarer til situasjonene der og da. Hvorvidt det er jenter eller gutter har ingenting med saken å gjøre. Lenke til kommentar
trulsta Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 haha, veldig gode bildetekster! Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Tomshardware var også i hallen, og de har laget en lang artikkel om det. -Mulig det bare er meg, men jeg synes faktisk at Toms hardware overrasket med å være BEDRE enn hw.no Du finner den her:http://www20.tomshardware.com/game/20050402/index.html Ja, hadde de bare vært i stand til å stave navnet på forfatteren korrekt så var jo det en flott artikkel Send over mer kringle!! ho-ho ps - syns kanskje et utvendig bilde av hallen hadde gjort seg. Endret 3. april 2005 av b0nna Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 http://www.hardware.no/diverse/tg05/bildes...l1/DSCN1039.jpg :!: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 http://www.hardware.no/diverse/tg05/bildes...l1/DSCN1039.jpg :!: Genialt kabinett Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Ja det er det. Men ikkje det mest praktiske eg har sett Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Fjortisfaktoren på TG er helt på topp. Legg merke til disse bertene som sitter på MSN og flørter med nick som er like lange som et vondt år - og med en haug av emoticons i nicket. *grøss* Ga disse personene sitt samtykke til å bli med i denne artikkelen, og med denne benevningen? Vil nesten karakterisere dette som personhets, og hvis noen hadde nevnt noe slikt om noen på forumet, ville jo moderatorene viftet med advarsel-penisene sine med en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå