DesertGlow Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 TG05: Bildespesial - del 3 Vi har nå kommet til tredje og siste del av våre bildespesial fra The Gathering 2005. Vi har forhåpentligvis funnet frem noen spennende bilder for noen og enhver. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Fortsatt var ikke den fine banneren vår med (Fine bildeserier ellers). Denne siden måtte tas ned etter ca. fem sekunder, men den hadde sin effekt (Goatse warning): http://dump.doomtech.net/upload/vidder/DSCN7090.JPG Andre siden: http://dump.doomtech.net/magne-banner.jpg Endret 3. april 2005 av Nichotin Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Bra bilder, som vanlig. Hva menes med at CS-finalen var kontroversiell? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 lurer på hvordan det fungerer med høytalere & lyd på TG, er det slik at alle spiller hva de vil, så høyt de vil? blir det ikke mange forbanna folk etterhvert? spesielt de som prøver å sove? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Aiai, satt jo rett bak slesk banneren.. Akk ja, vakke noe interessant med oss Modellmakt: alle spilte hva de ville, når de ville og hvor høyt de ville, utenom når ting skjedde på scenen.. Klarer ikke se for meg TG uten høytalere i salen.. Endret 3. april 2005 av ThaAndre Lenke til kommentar
hds Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Bra bilder, som vanlig. Hva menes med at CS-finalen var kontroversiell? På første mappet fikk doxa endel runder pga flashbug. Og på det andre mappet fikk n* 15 runder (av 30 hvis du ikke spiller cs) pga flashbug i pistolrunden, og da trengte dem 1 runde bare for å vinne Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Et vannkjølingssett montert på korrekt måte kan være nok i seg selv for å lage en spennende datamaskin. Jeg synst det kan vere like spennende med en datamaskin med vannkjøling som er feil montert jeg da Fjortisfaktoren på TG er helt på topp. Legg merke til disse bertene som sitter på MSN og flørter med nick som er like lange som et vondt år - og med en haug av emoticons i nicket. *grøss* Var en god del av dem der ja Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Bra bilder, som vanlig. Hva menes med at CS-finalen var kontroversiell? På første mappet fikk doxa endel runder pga flashbug. Og på det andre mappet fikk n* 15 runder (av 30 hvis du ikke spiller cs) pga flashbug i pistolrunden, og da trengte dem 1 runde bare for å vinne Ok, og hva er flashbug? Og hvis man kan vinne 15 runder på rad kun ved denne buggen, hvorfor er det lovlig å benytte seg av den i turneringer? AtW Lenke til kommentar
hds Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Bra bilder, som vanlig. Hva menes med at CS-finalen var kontroversiell? På første mappet fikk doxa endel runder pga flashbug. Og på det andre mappet fikk n* 15 runder (av 30 hvis du ikke spiller cs) pga flashbug i pistolrunden, og da trengte dem 1 runde bare for å vinne Ok, og hva er flashbug? Og hvis man kan vinne 15 runder på rad kun ved denne buggen, hvorfor er det lovlig å benytte seg av den i turneringer? AtW Dem spilte 2 map i cs som heter train og nuke. Den på train vet ikke åssen fungerer, men den på nuke er at når man stormer området kalt "ramp" så er det noen ganger en flashbang havner under en kasse som gjør at motstanderne blir flasha maksimalt og blir flasha på steder dem normalt ikke ville blitt det. Det er ikke lov til å bruke dette i turneringer, fordi det er et offisielt map og valve har ikke fikset på dette. Synes det selv er latterlig å gi alle rundene til motstanderen pga dette, burde heller bare startet på nytt. Er det midt i en omgang skal denne regelen gjelde (slik som den gjordet på mappet train) Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Topp komentarer på bildene da "væær så snill ikke ta bilde av meg" :!: Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Ok, så forstår jeg det rett om lag A brukte denne flashbuggen (frivillig eller ufrivllig) og lag B fikk tilkjent 15 seriende runder pga dette? AtW Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Bra bilder, spesielt det av kabinettet mitt Lenke til kommentar
tbend Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Fjortisfaktoren på TG er helt på topp. Legg merke til disse bertene som sitter på MSN og flørter med nick som er like lange som et vondt år - og med en haug av emoticons i nicket. *grøss* Hater det! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Gleder meg igjen til neste år, skal helt klart tilbake til TG da, koste meg sikkelig der Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Et vannkjølingssett montert på korrekt måte kan være nok i seg selv for å lage en spennende datamaskin. Oje! *Danse selvdigge-dansen* Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Tomshardware var også i hallen, og de har laget en lang artikkel om det. -Mulig det bare er meg, men jeg synes faktisk at Toms hardware overrasket med å være bedre enn hw.no Du finner den her: http://www20.tomshardware.com/game/20050402/index.html EDIT: Oooops nå så jeg hvordan det hang sammen Endret 3. april 2005 av Kong Basse Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Tomshardware var også i hallen, og de har laget en lang artikkel om det. -Mulig det bare er meg, men jeg synes faktisk at Toms hardware overrasket med å være BEDRE enn hw.no Du finner den her:http://www20.tomshardware.com/game/20050402/index.html Ja, hadde de bare vært i stand til å stave navnet på forfatteren korrekt så var jo det en flott artikkel Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Mangla jo bare en "l" da... Bra artikkel detta her! Gleder meg til neste år... kanskje jeg tar turen da. Lenke til kommentar
xhenrik Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hehe, hater å være pirkete, men det er to side 4 i bildespesialen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå