jfauskan Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 Musen ble satt til nr1 på listen Microsoft med 2 knapper. Lenke til kommentar
jfauskan Skrevet 6. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2002 Har nå instalert Woody og alt virker helt fint. Men lyden virker ikke kde.Får opp meldingen /dev/dsp No such device hvordan får man lagt den inn. Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 6. juli 2002 Del Skrevet 6. juli 2002 Du bør sansynligvis laste driveren for lydkortet... Hvilket kort har du? Lenke til kommentar
jfauskan Skrevet 6. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2002 Jeg har et Terratec Promedia TTSOLO1-SL.Kan hende jeg skall finne frem et mer stander kort.Eller er det drivere til det i Linux. Lenke til kommentar
j0 Ø. Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Du kan prøve å laste ned OSS(Open Sound System) søk etter oss på google eller noe sånt. OSS er en samling av lyd drivere til linux eller noe sånt... Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Ok, etter litt søking tror jeg at jeg via SuSE sine sider kom fra til at kortet ditt bruker en "Aureal vortex" chip... Aureal har gått konk og creative har kjøpt dem opp og sikkelige drivere finnes ikke... Jeg fant likevel http://aureal.sourceforge.net/ der det er et prosjekt der de driver å prøver å fikse drivere... Du kan sikkert titte selv... Om jeg var deg og ikke så veldig teknisk god på Linux ville jeg brukt 400,- kr på et billig lydkort du vet det finnes drivere til av sikkelig kvalitet... ED: Til de som lurte, jeg brukte ca 2 minutter på denne søkingen... :razz: _________________ Kristian Lyngstøl "If A equals success, then the formula is A=X+Y+Z. X is work. Y is play. Z is keep your mouth shut." -Albert Einstein [ Denne Melding var redigert av: nesquik på 2002-07-09 01:28 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå