dmx Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 hei.. Jeg kjøpte en ferdig bygga packard bell pc for 1år siden eller noe og da fikk jeg ikke med WinXP cd. Så jeg hørte et sted at mann kan sende mail til Microsoft og få en original cd. er det sant? PS: serial kode til WinXP Home Edition står på kabinettet mitt. Kanskje Litt dårlig emne tittel? Tusen takk! Lenke til kommentar
kvase Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 det er jo bare og skrive en meil til microsot norge på web sia som dem har så får du jo svar raskt Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Tipper du får beskjed om å ta kontakt med Packard Bell. Ettersom du har en OEM-lisens så er det produsent og ikke Microsoft som er ansvarlig for support. Lenke til kommentar
Eddie123 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hei. Jeg hadde samme problemet med en HP PC. Ringte først til HP, de ville ikke gi meg en ny CD, siden det var en gjennopprettingspartisjon på harddisken, med XP på. Men denne kunne ikke overføres til CD. Fikk aldri noe svar på hva jeg skulle gjøre i tilfelle av total harddisk-krasj. Ringte så til Microsoft, og klagde min nød, ble satt fram og tilbake mellom forskjellige kundebehandlere, og til sist, så var det en kundebehandler i Sverige som sa at de skulle sende meg en ny CD. Det gikk 1.5 måned før den kom, men da den kom, så viste det seg at det faktisk var en full-versjon jeg fikk, ikke OEM. Riktignok bare CD'en, men som sagt, full-versjon, med CD-key og alt. Dette måtte jeg betale porto for, det kom på 130 kroner, ca. Men om de gjør det til alle som ringer, det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå