Islanbadsj Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Sikkert ergonomiske de, kan sikkert være litt upraktisk for en nerd å være kåt 12 timer i døgnet. Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Sikkert ergonomiske de, kan sikkert være litt upraktisk for en nerd å være kåt 12 timer i døgnet. hehehe, den var go Lenke til kommentar
royale Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Man kunne kjøpe sånne på TG. Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Ta en kikk her Ganske morsom bruksanvisning Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 hehe. har en sånn. og den ene kompisen min. er offisiell lan matte det der. Lenke til kommentar
Arnt555 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 http://www.bustymousepads.com/ Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 fett! den må ligge på ønske lista Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Ta en kikk her Ganske morsom bruksanvisning :!: hold på å le meg ihjel :!: den musematta..... må ha det... bare MÅ ha det Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Man kunne kjøpe sånne på TG. skulle ha kjøpt en, vettu Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 En som kaller seg "Bimmelom" her på forumet har sagt at de ikke er gode, foresten er de mattene gammelt nytt Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 en liten advarsel. de er dårlige for optiske muser. en vanlig optisk kommer aldri til å gå bra med de der. kulemus eller laser er eneste som kommer til å funke bra med de. hvilket betyr at jeg er på jakt etter en laser... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 er en på mirc som selger sånne. tror han var inne på #ocshoot.no @ efnet Lenke til kommentar
Dewd Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 er faktisk en kompiss av meg som har 2-3 sånne, kjøpte fordi han synest de såg behaglige ut Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Fader, sånn skulle jeg ha kjøpt Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 en liten advarsel. de er dårlige for optiske muser. en vanlig optisk kommer aldri til å gå bra med de der. kulemus eller laser er eneste som kommer til å funke bra med de. hvilket betyr at jeg er på jakt etter en laser... Har kjøpt en sånn og den funker helt kurant med optisk mus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå