leddja Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg tenkte jeg skulle anskaffe meg en ny router. Jeg trenger en router som har wlan, og vanelig. Jeg vil helst ha en router som man enkelt kan åpne porter i også. Finnes denne routeren til under 1000kr ? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 3Com OC er en stabil og enkel å konfigurere router. En annen god router er Linksys WRT54G. Linksys er ikke like lett å konfigurere, men har mer avanserte muligheter. Husk å oppdater firmware før du konfigurerer. Lenke til kommentar
bramat Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Ville vert litt forsiktig med å bestille WRT54G. Om du forsatt skulle gjøre det så pass på å unngå WRT54G v2.2 og v.3, da disse bruker ett annet brikkesett enn de tidligere versjonene. Kommer nok en firmware som retter på problemene, men hvor lang tid det blir til er vanskelig å si. Returner selv en slik router i dag... Wlan delen på disse er i mange tilfeller fullstendig ubruklig. Serienummerene på disse to versjonene begynner på : - v2.2 : CDF7 - v3.0 : CDF8 Blir nok 3com på meg, siden jeg bestillte fra komplett og ikke orker å drive med rma i all evighet. Men ellers likte jeg wrt veldig godt pga, alle det forskjellige firmwarene som kunne legges inn. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Stenges grunnet brudd på tre-ords-regelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg