janfredrik Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hei. Se her. Det er jo helt forferdelige farger på cutenews. Hvordan kan jeg endre det, kan jeg gjøre det i instillingene? bg.gif fikk jeg av fUzZy^ Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 kan jeg gjøre det i instillingene? Er bare å prøve det! <teskje>Kontrollpanel -> Templates eller noe i den dur</teskje> Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Fant ikke så mye ut der istad, men kikker igjen. *kikke* Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Alt tilpasser du i CSS filen din. Der tilpasser de forskjellige elementene. Uansett om de har vert innom CN eller ei. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Ok. CSS fila har jeg integrert i HTML fila, er dette dumt? Slik ser det ut: <html> <head> <style type="text/css"> /*CSS by Jani */ /* 2 004-05-04 */ body { background: #000000; } a:link, a:visited { text-decoration : none; color : #222222; } a:hover { text-decoration : underline; background: #808080; } a:active { color : #f5fffa; text-decoration : none; } IMG { padding:5px; border:1px; } table, tr, td{ border: 1px solid black; } </style> </style> Slik ser det ut. Endret 3. april 2005 av janfredrik Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Ok. CSS fila har jeg integrert i HTML fila, er dette dumt?Slik ser det ut: <html> <head> <style type="text/css"> /*CSS by Jani */ /* 2 004-05-04 */ body { background: #000000; } a:link, a:visited { text-decoration : none; color : #222222; } a:hover { text-decoration : underline; background: #808080; } a:active { color : #f5fffa; text-decoration : none; } IMG { padding:5px; border:1px; } table, tr, td{ border: 1px solid black; } </style> </style> Slik ser det ut. Er vel egentlig ikke dumt.. skal fungere uansett men det er mye enkelere å ha CSS i et eksternt dokument så får du mer system. Forresten skal du redigere alle innstillingene på hvordan CN ser ut på Kontrollpanel -> Templates som loomy sier ja Skal vel egentlig ikke vere så veldig vanskelig, se litt på hvordan de har gjort det fra før og lag noen id'er eller klasser og style det i et CSS dokument Dessuten vil jeg kanskje også anbefale deg å forandre måten de har suttet det opp i fra før. Mye enkelere og bedre å gjøre det med divs istenden for å bruke de tungvindte tablene som de allerede har der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå