Goophy Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Noen som vet hvordan? Føler meg som en brødskalk nå, men er trøtt, evneveik på å søke og trenger å ha det vekk. Takker for alle svar. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hva med å fjerne det i kjernen? Ligger vel under /device drivers/USB support Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Tenkte mer på å bare disable et modul, kan hende jeg trenger støtte senere. Går det ikke an å bare disable modulet for en liten stund? Lenke til kommentar
olear Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hvis du bruker hotplug legger du bare inn modulen i /etc/hotplug/blacklist. Lenke til kommentar
olear Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 rmmod ehci_hcd ? Er ikke det en veldig dårlig løsning? Bedre å ikke starte modulen i det hele tatt. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Blacklistet den i hotplug jeg. Ser ut som det var mest lettvindt, tenker bare surrete nå jeg. Takk for tips. Lenke til kommentar
drall Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 rmmod ehci_hcd ? Er ikke det en veldig dårlig løsning? Bedre å ikke starte modulen i det hele tatt. Han ville deaktivere den en liten stund sa han. Jeg trodde han mente noe veldig midlertidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå