Thorsen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hei Lurer på å kjøpe en ny dvdspiller i og med at den gamle slitne jvcen synger på siste vers. Har sett litt rundt og funnet ut at Pioneer DV-575A-K skal være et godt valg. Men så lurer jeg bare på om noen her har erfaringer med den, eller har andre dvd spillere å anbefale med en pris på rundt 2000. For de som lurer på det skal dvd spilleren brukes sammen med et 32" standard biledrørs tv og en onkyo 5*100watt forsterker som er koblet til jamos gamle E6 serie. Lenke til kommentar
faxe Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) ey thorsen! si at Torbjørn skal legge seg:P anyway, jeg har Pioneer DV-575A-S Den er veldig bra, men spiller bare DVD-R, ikke DVD+R. Den støtter også DivX. Den har også dobbel laser for bedre avlesning av lyd og bilde. Jeg er veldig fornøyd med den. Endret 3. april 2005 av faxe Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 ey thorsen! si at Torbjørn skal legge seg:P anyway, jeg har Pioneer DV-575A-S Den er veldig bra, men spiller bare DVD-R, ikke DVD+R. Den støtter også DivX. Den har også dobbel laser for bedre avlesning av lyd og bilde. Jeg er veldig fornøyd med den. At den ikke støtter DVD+R er ikke der værste i og med at brenneren min fint kan brenne DVD-R plater, jeg må bare huske å kjøpe slike i så fall Og ja Torbjørn har nå fått beskjed om å legge seg, men jeg tror ikke det hjalp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå