dannko80 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg prøver igjen da min forrige tråd/bønn om hjelp ble stengt fordi jeg manglet et ord i emnet og moderatoren sikkert hadde stått opp på feil bein.. Uansett. Jeg paster like godt det forrige inlegget mitt : For rundt et halvt år siden kjøpte jeg disse minnebrikkene til pc'n min : https://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120234 Jeg er vitterlig ikke kar om å finne igjen en webshop som fører dem lengre. Jeg vil nå gjerne ha et likt par slik at jeg får en gb med ram i maskinen. Er det evt. noen andre brikker som kan fungere greit sammen med dem jeg har fra før ? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 En relativt lik brikke bortsett fra at den er hakket raskere skal nok passe. Den bruker samme chips, men er spesifisert for høyere hastighet (som selvfølgelig er bakoverkompatibelt). Lenke til kommentar
dannko80 Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Nydelig ! , takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå