Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) #bruk en emnetittel som beskriver tråden best mulig. Denne er nå blitt endret# Hei! jeg har en thermaltake 400w Psu. Modellen er: lc-400 atx jeg fant ikke noen serlig til sider på nettet hvor de selger, eller har brukeromtale av dette produktet, og lurer derfor på hva jeg skal ta for den, når jeg nå skal selge den. noen som har samme?? noen bruker-erfaringer?? er det noen som vet hva den er verdt?? på forhånd takk. Endret 2. april 2005 av It's me Lenke til kommentar
It's me Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Flyttet til "Hjelp til kjøp/salg av PC " da tråden omhandler pris på et produkt. Om tråden var om psuen ville "PSU" under "Hardware" vært riktig kategori. Endret 2. april 2005 av It's me Lenke til kommentar
Battone Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg betalte vel 500 kr for den for 2 år siden eller no sånt... du får sikkert halv pris om den er i bra stand... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå