swanky Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 jeg tenkte å spare opp 1000 kr mnd frem til etter jul, og med julepenger og bursdagspenger kjøpe meg ny pc samt selge pc'en. Da har jeg vel ca 18000 til rådighet, og jeg får vel en god pc til den prisen etter jul? Spør du hvilken pris du kan forvente å få etter jul 2005? Det er i så fall litt vanskelig å svare på. Jeg kan i alle fall garantere at du får mye mindre i januar 2006 enn du får ved et evt. salg nå, så da tror jeg ikke du skal kalkulere med det som sies her. Lenke til kommentar
1955 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Skal ikke legge meg ut med andres krav til ytelse . Men noen "vesentlig" ytelsesforbedring fra det du har er ikke produsert . Å bruke 10.000 på å øke ytelsen med 10/20 % er vel litt drøyt. Om 6mnd er du like langt. I praktisk bruk vil oppsettet du har oppleves nokså likt et oppsett til 10.000 mer. Eneste virkelige forskjell måtte være de aller siste spill på en NEC 2180. Da ville kanskje et X850/6800XX komme til sin rett. Vent et år og se hva dobbelkjærne har å by på. Dersom du absolutt må bli av med 10.000 , bruk dem på en god 20/21 LCD og/eller Klipsch 2.1/4.1 . PC er ferskvare og de siste 10% ytelse koster like mye som de første 90%. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 jeg tenker jeg heller oppgraderer i det små, og venter med å selge pc'en, så selger jeg den når den begynner å slite med å kjøre visse nye spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå