Schnickaschnicka Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg har følgende Kabinett: Lian Li Pc6070b m/aquarium window kit Lydkort: Creative Audigy 2 zs Prosessor: Amd 64 3200+ Ram: Twinmos 3200 cp xl (tilbud på komplett) Skjermkort: Sapphire Radeon 9800XT Atlantis 256 mb Cd-rom: Ned dvd brenner Hovedkort: Msi k8t neo fis2r Nettverkskort: 3com 100 mbp/s PSU: Thermaltake 450W Harddisk: Western Digital 200 gb s-aTa Høyttalere: Logitech Z-680 Hva kan jeg maks få for dette? Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg gir deg glatt en 100 lapp for den der. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 seriøst takk Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Vet ikke jeg.. blir vel et par tusenlapper...? sjekk hvor mye delene koster idag og hvor gamle er delene dine.... Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 det vet jeg ikke, og tar meg ikke tid til det. men kan noen fastslå ca pris på dette? Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 TULLER DU ELLER. SÅ LITE. Lenke til kommentar
scary-man Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 pce er som en bil. fall fort ned i pris. Lenke til kommentar
scary-man Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 jeg venta en mnd på en cpu før jeg kjøpte den og da hade prisen gått ned med over 50% Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 ny pris på alt dette er jo 15500 kroner Lenke til kommentar
apwr Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Max 7k! Mer enn dette vil være drøyt. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Det er uten skjerm, det trekker ned for mange potensielle kjøpere. Får du 7000,- er du svært heldig. Kommer vel an på hvor mye den som evt. kjøper kan om data og priser. Trond Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Oppgraderte selv for en stund siden til oppsett som er lignende ditt, og litt over på flere punkter og da ga jeg 7K, men da hadde jeg HD og DVD fra før... Så 5-6000 er max, jeg hadde aldri betalt så mye, da hadde jeg mye heller slått til på et av 10K tilbudene netshopene har.... Lenke til kommentar
1955 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Om du tenker på å oppgradere til et annet oppsett er det vel lite å hente . Nettbutikkene sine månedstilbud lå rundt 7500/85oo uten skjerm. Over 6500 for ditt oppsett blir vel litt drøyt ettersom varen er brukt. Ta også med i betraktningen at 512 rambrikker nå selges for 350/400 . Kan ikke se hensikten med å avhende et oppsett som ditt før dobbelkjerne er på plass. Lenke til kommentar
knaill Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Kabinett: Lian Li Pc6070b m/aquarium window kit Det kabinettet burde dra opp prisen på pc'n en del, rett og slett bare fordi akvariumsvindu ser så utrolig tøft ut. Du får sikkert en tusenlapp ekstra for pc'n hvis du legger med bilde der du selger den Ser ut som du har en liten flaskehals i skjermkort da, det trekker kanskje ned litt blant de som har litt hw-peiling. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 haha lite ikke skuffa du a:P (le høyt inni seg..) men pc er noe av det som faller kjappest i pris... hvert annet år dobles specsa i pc'er.. kansje litt treigere nå men ikke mye om og gjøre Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Greit nok at PCn ikke er av den feteste, men gjør nå ikke fyren til latter av den grunn. Er alltid samme responsen når noen stiller det spørsmålet her på forumet. Vær så snill å ta folk litt seriøst. For et år siden hadde hadde pcn din vært i toppklassen. Nå må du pent legge deg under nypris fra pakketilbudene til webshopenene. Vil anbefale QXL med et bilde av akvariumet så kan det hende du får litt for det. Men, hvorfor selge? pcn burde jo duge den. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Greit nok at PCn ikke er av den feteste, men gjør nå ikke fyren til latter av den grunn. Er alltid samme responsen når noen stiller det spørsmålet her på forumet. Vær så snill å ta folk litt seriøst. For et år siden hadde hadde pcn din vært i toppklassen. Nå må du pent legge deg under nypris fra pakketilbudene til webshopenene. Vil anbefale QXL med et bilde av akvariumet så kan det hende du får litt for det. Men, hvorfor selge? pcn burde jo duge den. PCen er vel verdt rundt 5000-6000 alene. anlegget er verdt 1500 ekstra. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 jeg tenkte å spare opp 1000 kr mnd frem til etter jul, og med julepenger og bursdagspenger kjøpe meg ny pc samt selge pc'en. Da har jeg vel ca 18000 til rådighet, og jeg får vel en god pc til den prisen etter jul? Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 jeg tenkte å spare opp 1000 kr mnd frem til etter jul, og med julepenger og bursdagspenger kjøpe meg ny pc samt selge pc'en. Da har jeg vel ca 18000 til rådighet, og jeg får vel en god pc til den prisen etter jul? jada! bare IKKE kjøp den her, den var kul i 2003 :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå