lokeland Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hvorfor reagere så kraftig i det hele tatt da? Det er grellt morsomt og resten driter vel vi i..? Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Jeg dreit i threaden 1 dag etter at den kom ut...bare irriterer meg at folk fortsatt ike skjønner at det bare er bullshit Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hehe, forstår.. Er ganske åpenbart da? Selv om jeg var litt usikker i starte for jeg gadd rett og slett ikke følge med i tråden pga. en hel bombæsjt (nytt ord?) idiotiske innlegg! Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 har ikke fulgt med her men så en gang forklaringen Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 5. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2005 Haha, kan ikke tro at den enda er på lista.. Utrolig morro å lese innlegg her.. hahaha... Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Takk til trådstarter for et latterkick ut i de sene timer! Dette er noe av de mer interessante jeg har lest på lenge, rett og slett geniat var det! Da fikk lattermusklene litt trening og kroppen fikk brukt litt energi så da er vel skrotten klar for varme senga ja! Noen som vet hvor man kjøper billig lakk? Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 hahahahaha :!: :!: :!: LOL Seriøst......dette er nødt til å være kødd!!. Hadde du vært min bror å du hadde gjort noe sånt tror æ æ hadde dræpt deg Den kommer ALDRI til å virke!!!!! Edit: Btw.....det så ikke mye bra ut Som om jeg skulle sagt det selv!! Lenke til kommentar
Saltnesen Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jens Olsen, det sa vel det meste ! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jens Olsen, det sa vel det meste ! Gidd å bump en så gammel tråd da. Nå som jeg endelig hadde fått den vekk fra mine innlegg! Lenke til kommentar
Saltnesen Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Å herregud. Så ikke på det jeg. Bare så i hans sigg at det var link til denne tråd. Trodde ikke den var så gammel! Jeg må beklage dette. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Hadde glemt denne nå, men det var godt med et latterkick i de sene nattetimer (trist at folk er så treige å bruker så lang tid på å skjønne at det var en spøk) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Tror vi kan skriver denne ned i historien. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg