IC7STORM Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Å gud i helvete. TRODDE DU VIRKELIG at det der skulle FUNKE?! Herregud. Jeg vart litt uheldig å spraye LITT på lydkortet mitt, nå funker der ikke i det hele tatt. Det var snakk om en-tre dråper på det. Og du tømmer en hel lakkboks på hovedkortet. Håper det var en maskin du aldri mer skal bruke..! Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Bensin er egentlig veldig morro aa leke seg med Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Bensin er egentlig veldig morro aa leke seg med Er så enig.. IC7STORM: Noen skjønner det bare aldrig *rister oppgitt på hodet* Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Kunne jo vært en FINFIN eggdrop/psybnc-server til linux, jo! Herregud! *n00b* :!: Lenke til kommentar
Kriwin Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Å gud i helvete. TRODDE DU VIRKELIG at det der skulle FUNKE?! Herregud. Jeg vart litt uheldig å spraye LITT på lydkortet mitt, nå funker der ikke i det hele tatt. Det var snakk om en-tre dråper på det. Og du tømmer en hel lakkboks på hovedkortet. Håper det var en maskin du aldri mer skal bruke..! Sikta du til meg? Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Å gud i helvete. TRODDE DU VIRKELIG at det der skulle FUNKE?! Herregud. Jeg vart litt uheldig å spraye LITT på lydkortet mitt, nå funker der ikke i det hele tatt. Det var snakk om en-tre dråper på det. Og du tømmer en hel lakkboks på hovedkortet. Håper det var en maskin du aldri mer skal bruke..! Sikta du til meg? Nei, egentlig ikke. Bare han idioten som gikk berserk på en perfekt miniserver! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Nei, egentlig ikke. Bare han idioten som gikk berserk på en perfekt miniserver! Hovedkortet var ØDELAGT.. Og det var en P1, hva skal man med det ? Hvis du ser etter har jeg ikke lakket minne og skjermkort. Og det er ikke uten grunn ! ser mer ut som om du er *n00b*. Endret 12. april 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 hehe ble forelska jeg ass nydelig egenlitg ganske fett bortsett fra at den ikke virker da. (hvis jens virkelig er 11 år og dette var hans første casemodd tror jeg ikke akkurat at folk her har gitt han videre innspirasjon hehe) stå på jens Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 hoho.. her er det mange som får med seg at alt var en spøk ^^ selv vurderer jeg faktisk å lakke visse elementer inne i pc'n min... eneste man på gjøre er å følge guiden på metku.net den er soet skulle gjerne sett hvordan chrome resultatet ble Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hmm... har litt sølv lakk liggende.. Riktignok ikke crome men.. Har forbud mot å lakke på rommet mitt nå da, men nå er fint vær... Den har desverre ikke kork, så tror jeg utsetter det eventuelle prosjektet litt (kjøpe kork)... BTW: Vet at du mente metku sin "chrome" men jeg kan vel lage en kopi Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hmm... har litt sølv lakk liggende.. Riktignok ikke crome men..Har forbud mot å lakke på rommet mitt nå da, men nå er fint vær... Den har desverre ikke kork, så tror jeg utsetter det eventuelle prosjektet litt (kjøpe kork)... BTW: Vet at du mente metku sin "chrome" men jeg kan vel lage en kopi selvfølgelig ingen stopper deg.. prøv å få det til å funke denne gangen da det er jo det som er mest morsomt, for da vet man at du kan gjøre det på litt dyrere og bedre hw som man faktisk har i pc'n sin ^^ Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Får ny hardware rett etter helgen, (A64 3000+, 6600GT osv) kanskje leke litt med den Neida, hvis noen sender meg litt hardware så gjør jeg det... Tenker også på en tur på "søppel plassen" for se om man finner noe der.. Hadde vært artig å ta noe som finker, lakke det og få det til å funke etterpå (etter MYE lakking) Det blir neste prosjekt.. ! FØLG MED! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Får ny hardware rett etter helgen, (A64 3000+, 6600GT osv) kanskje leke litt med den Neida, hvis noen sender meg litt hardware så gjør jeg det... Tenker også på en tur på "søppel plassen" for se om man finner noe der.. Hadde vært artig å ta noe som finker, lakke det og få det til å funke etterpå (etter MYE lakking) Det blir neste prosjekt.. ! FØLG MED! *Glede seg* Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 NICE!!!!111oneoneone. Leste ikke teksten, bare så på bildene så jeg tok deg seriøst. Lenke til kommentar
Viva la Opium Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 :!: :!: Eid! Fy faan jeg begynte å lure mens jeg leste der :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Artigste jeg har sett på ÅR OG DAG! når jeg ser på det fargehelvete du har laget på hk, så dør jeg seriøst av latter Lenke til kommentar
assy_chieftec_matrix Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 :!: geniale saker detta her ja detta var dagens lættis Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 (endret) Hehe, genial modd Bare lurer på en ting...leder egentlig tørket spraymaling strøm? [Edit:]Leif... Endret 25. april 2005 av mr1989 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg