Kvammis Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Hmm.. formulerte meg kanskje litt dårlig litt lenger oppe.. Jeg og en kompis lagde den moden, så ja det er en spøk. Bra folket fikk seg en latter Endret 3. april 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
andrz Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 LOL...!! Jeg hadde drept deg hvis du var broren min!!!! NOOB Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hvorfor avsløre så tidlig? og du skulle ha postet denne på 1. april Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hmm.. hvorfor ikke ? Nye folk som kommer og leser, blir vel å lese 3 sider med kommentarer uansett, er ikke det nok ? Dette var ikke noe som var planlagt. Da hadde det kanskje blitt på 1. April. Det begynnte bare med at jeg hadde lakket floppyen (skikkelig) utvendig. Så kom en kompis på besøk, jeg viste han floppyen får å skryte av mine syke lakke skills. Og han spurte hvorfor jeg ikke hadde lakket den inni (ironisk) Så fant vi ut at det var en god ide og vi bestemte oss for å finne litt gammel hardware å herpe for å så legge ut en "Worklog" her... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 The only smiley to describe this thread: Lenke til kommentar
hurr Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Nice, spøk da. ROFL "rolling on floor lauging" edit: skrivefeil oprettet. Hurr Endret 3. april 2005 av hurr Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 dommeste spøken jeg har sett Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 dommeste spøken jeg har sett Fordi du ble lurt? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 hehe.. var ganske kul da.. kansje jeg sku gjøre no sånt på min gamle 75mhz... å ha den til utstilling:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 LOL LOL LOL Du har sikkert fått en brukt PC og lakerer den for og så spille dum!!! LOL LOL LOL Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 råstilig spøk, men jeg skjønte det var en kødd, ingen med litt omløp i hodet sitt ville ha gjort noe sånt og en elveåring med så lite skrivefeil, tror ikke det Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 råstilig spøk, men jeg skjønte det var en kødd, ingen med litt omløp i hodet sitt ville ha gjort noe sånt og en elveåring med så lite skrivefeil, tror ikke det I know, var en kompis som skrev. Sa det til han når vi nesten var ferdig å skrive, men vi giddet ikke å begynne å lage masse skrivefeil.. Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Har dere aldri hørt om Retteprogram eller????? -Jebus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 JA, kanskje det. Men det benytter ikke hardware.no seg av Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jens kunne skrivet det i Word får å så kopiere det over i forumet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg