Equerm Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHGAHAHAHAHAHA!!! *hark hark* Nei fy faen så dritbra! Råeste casemoden jeg har sett hittil Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Regner med at du mener Pentium I. Seff mener jeg Pentium 1. Men den heter pentium. ikke pentum 1. hehe Jupp.. måtte bare forsikre meg. Pentium er jo hele serien også Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg tror det er fake. Grunn nr1: Han sier klart og tydelig i første post at han er 11 år. Grunn nr2: Han registrerte seg nesten. samme dag som han la ut denne tråden. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg tror det er fake. Grunn nr1: Han sier klart og tydelig i første post at han er 11 år. Grunn nr2: Han registrerte seg nesten. samme dag som han la ut denne tråden. ja må jo bringe fram sitt budskap...og kanskje han ha laget det og så regga seg.....alt er relativt.. Men jeg blir mer og mer i troen på at det er fake da Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Flaks at du prøve med gammalt utstyr først da Lenke til kommentar
wakZ1 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 nesten litt fett eller ikke! Lenke til kommentar
xcase Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 utvilsomt noe av det peneste jeg har sett. Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Jeg har venner som ofte er inne på denne siden. Så de synes det ville være en ypperlig ide å legge prosjektet her. Og jeg har ikke vært registrert her, så hvordan skulle jeg ellers få det postet? Uansett! Datamaskinen virker enda ikke! Hva kan jeg gjøre for å få den til å virke igjen? -Jens Olsen Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Forresten, takk for god tilbake melding -Jens Olsen Lenke til kommentar
Småfix Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg bare bøyer meg i spraymalingen for denne modden! Jeg blir så rørt over slike flotte Modder! Hvis du vil at den skal starte, så kan du prøve å vaske den. Prøv med høyttrykkspyleren så kanskje lakken kommer ut av socketen og porter :!: Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) må jo være en trofast bruker som er regga fra før, som har regga en tullekonto. er jo ganske raskt for en admin å sjekke litt IP . leif var innom Endret 3. april 2005 av wichtom Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Trofast og trofast Jaja, jeg om en kompis som hadde det litt artig.. Hehe, fa*n man kan ha det artig med noen bokser spray Før noen kommer her å anklager meg for noe... (vet ikke helt hva men) Jepp det var nok ikke Jens som lagde den du... Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 hahaha.. så genialt prøv å se om du klarer å få den til å virke ved å kjøre 220 V rett på hk da ^^ *poff* Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) hahaha.. så genialt prøv å se om du klarer å få den til å virke ved å kjøre 220 V rett på hk da ^^ *poff* Vet ikke om vi har nok sikringer til det, men kanskje... EDIT: Skulle Fa*n meg sett foreldrene mine når de leste det, holdt påå flir seg ihjel... Endret 3. april 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Uansett! Datamaskinen virker enda ikke! Hva kan jeg gjøre for å få den til å virke igjen? Kjøp ny Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Så evig genialt :!: Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 hahaah....du burde ha tenkt ut hvor du skulle lakke før du gjorde det. kjøp ny du LOL modding:p:p Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Likte litt fargen på hovedkortet jeg. Hvilke av fargene? Fikk meg en seriøst god latter av dette ja, spess denne: Uansett! Datamaskinen virker enda ikke! Hva kan jeg gjøre for å få den til å virke igjen? *Ler seg ihel* Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Dette er jo selvfølgelig en spøk men morsom va den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg