Vaffel89 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) *innhold fjernet* Endret 3. april 2005 av Kris_the_Ripper Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hvor er astma inholatorene mine? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Her, lån litt av meg. må ha den tilbake fort! helst før jeg dør av latter Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Denne burde vært posta på 1 April :!: :!: Lenke til kommentar
Joshiwo Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Ja ja. Alle kan nok ikke være like heldige nei. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hahahahhahahaha... Så ufattelig bra Lenke til kommentar
Phonix. Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Du burde for din og din families skyld kødde. Om du så var seriøs burde du bli spist av en sommerfugl eller noe slikt. Uansett, tviler på at en 11 åring skriver som det der...? Lenke til kommentar
Laffen_styx89 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hmmm... du burde lest litt mer i forumet før du begynte å øddelegge pc'en din Så hadde KANSKJE dette endt bedre........ Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Det er jo bare KØDD :!: Jeg hadde kanskje trodd på det hvis du ikke hadde lakkert inni psu'en. og under prossesoren. :!: Neste gang overdriver du ikke fullt så mye, og poster den 1. april. BRA FORSØK Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) ja liksom..greit nok at broren din har gjort d før men du burde kanksje ta en prat med han først... Du har trolig sprayet over kretsene med strømførende spray (auch)...du har oxo lakket og spraet inn i cpu plass (o.l) Du har sprayet inn i psu (feil).... tviler sterkt på at pcen fungerer... Til neste gang: Undersøk SKIKKELIG va du begir deg ut på! Bruk maler for å male etter...(dvs..lag utkast i papir og mal over) Effekten du har brukt kan bli tøff....men ikke alltid,dette er uheldighvis en av de verre tilfellene [insert evil laugh here] Edit: glemte no Endret 3. april 2005 av Rxj0n Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 ja liksom..greit nok at broren din har gjort d før men du burde kanksje ta en prat med han først...Du har trolig sprayet over kretsene med strømførende spray (auch)...du har oxo lakket og spraet inn i cpu plass (o.l) Du har sprayet inn i psu (feil).... tviler sterkt på at pcen fungerer... Til neste gang: Undersøk SKIKKELIG va du begir deg ut på! Bruk maler for å male etter...(dvs..lag utkast i papir og mal over) Effekten du har brukt kan bli tøff....men ikke alltid,dette er uheldighvis en av de verre tilfellene [insert evil laugh here] Edit: glemte no Gidd å ta ham seriøst.... :!: Lenke til kommentar
maze Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Dette er jo bare tull. Hvem er så dumme at de gjør slikt med pcen. Dessuten er det en pentium jeg ser? hvem bruker slikt i dag? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Funka kjerra??? Har ikke sagt det før, men skal jennta.. L>O>L Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 ja liksom..greit nok at broren din har gjort d før men du burde kanksje ta en prat med han først...Du har trolig sprayet over kretsene med strømførende spray (auch)...du har oxo lakket og spraet inn i cpu plass (o.l) Du har sprayet inn i psu (feil).... tviler sterkt på at pcen fungerer... Til neste gang: Undersøk SKIKKELIG va du begir deg ut på! Bruk maler for å male etter...(dvs..lag utkast i papir og mal over) Effekten du har brukt kan bli tøff....men ikke alltid,dette er uheldighvis en av de verre tilfellene [insert evil laugh here] Edit: glemte no Gidd å ta ham seriøst.... :!: hehe ja det er en mulighet for at dette er tull... Men jeg gir han bare kontsruktiv kritikk..er jo enig i det...? Hvis dette nå skulle være ekte så har han noe ihvertfall,untatt omfglolgiddplzfckinn00bzor........ Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) LOL !! Serriøst det dummeste jeg har sett. Du burde kanskje ha teip over socketen og slotsene før du lakkerer Go boy Hvem er så dumme at de gjør slikt med pcen.Dessuten er det en pentium jeg ser? hvem bruker slikt i dag? De som ikke vet det. Regner med at du mener Pentium I, Tror det står noen på skolen Endret 3. april 2005 av Fur Lenke til kommentar
maze Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Regner med at du mener Pentium I. Seff mener jeg Pentium 1. Men den heter pentium. ikke pentum 1. hehe Lenke til kommentar
wilai Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 styggast modde eg har sitt men du er jo bare 11 år så Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Likte litt fargen på hovedkortet jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg