Gå til innhold

Min første mod


Anbefalte innlegg

Å gud i helvete. TRODDE DU VIRKELIG at det der skulle FUNKE?! Herregud. Jeg vart litt uheldig å spraye LITT på lydkortet mitt, nå funker der ikke i det hele tatt. Det var snakk om en-tre dråper på det. Og du tømmer en hel lakkboks på hovedkortet. Håper det var en maskin du aldri mer skal bruke..!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å gud i helvete. TRODDE DU VIRKELIG at det der skulle FUNKE?! Herregud. Jeg vart litt uheldig å spraye LITT på lydkortet mitt, nå funker der ikke i det hele tatt. Det var snakk om en-tre dråper på det. Og du tømmer en hel lakkboks på hovedkortet. Håper det var en maskin du aldri mer skal bruke..!

Sikta du til meg? :roll:

Lenke til kommentar
Å gud i helvete. TRODDE DU VIRKELIG at det der skulle FUNKE?! Herregud. Jeg vart litt uheldig å spraye LITT på lydkortet mitt, nå funker der ikke i det hele tatt. Det var snakk om en-tre dråper på det. Og du tømmer en hel lakkboks på hovedkortet. Håper det var en maskin du aldri mer skal bruke..!

Sikta du til meg? :roll:

Nei, egentlig ikke. Bare han idioten som gikk berserk på en perfekt miniserver! :p

Lenke til kommentar
Nei, egentlig ikke. Bare han idioten som gikk berserk på en perfekt miniserver! 

 

Hovedkortet var ØDELAGT..

Og det var en P1, hva skal man med det ?

Hvis du ser etter har jeg ikke lakket minne og skjermkort.

Og det er ikke uten grunn !

ser mer ut som om du er *n00b*. ;)

Endret av m3tro89
Lenke til kommentar

Hmm... har litt sølv lakk liggende.. Riktignok ikke crome men..

Har forbud mot å lakke på rommet mitt nå da, men nå er fint vær... :D

Den har desverre ikke kork, så tror jeg utsetter det eventuelle prosjektet litt (kjøpe kork)...

BTW: Vet at du mente metku sin "chrome" men jeg kan vel lage en kopi :whistle:

Lenke til kommentar
Hmm... har litt sølv lakk liggende.. Riktignok ikke crome men..

Har forbud mot å lakke på rommet mitt nå da, men nå er fint vær... :D

Den har desverre ikke kork, så tror jeg utsetter det eventuelle prosjektet litt (kjøpe kork)...

BTW: Vet at du mente metku sin "chrome" men jeg kan vel lage en kopi :whistle:

selvfølgelig ingen stopper deg.. prøv å få det til å funke denne gangen da :) det er jo det som er mest morsomt, for da vet man at du kan gjøre det på litt dyrere og bedre hw som man faktisk har i pc'n sin ^^

Lenke til kommentar

Får ny hardware rett etter helgen, (A64 3000+, 6600GT osv) kanskje leke litt med den :whistle:

Neida, hvis noen sender meg litt hardware så gjør jeg det... Tenker også på en tur på "søppel plassen" for se om man finner noe der..

Hadde vært artig å ta noe som finker, lakke det og få det til å funke etterpå (etter MYE lakking)

Det blir neste prosjekt.. ! FØLG MED!

Lenke til kommentar
Får ny hardware rett etter helgen, (A64 3000+, 6600GT osv) kanskje leke litt med den :whistle:

Neida, hvis noen sender meg litt hardware så gjør jeg det... Tenker også på en tur på "søppel plassen" for se om man finner noe der..

Hadde vært artig å ta noe som finker, lakke det og få det til å funke etterpå (etter MYE lakking)

Det blir neste prosjekt.. ! FØLG MED!

*Glede seg*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...