jebus2 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Hei, jeg er Jens og er 11 år. Min bror er skikkelig data nerd og sånt. så jeg fikk hannes gamle gaming PC for å spille data. Men jeg har sett at han har gjort ting med den nye PCen sånn at den lyser og slikt og lager masse lyd. Jeg tenkte jeg kunne prøve å gjøre data maskinen min tøff også. Jeg startet med noen enkle lakkereringer av diskett stasjonen. Det ble litt problemer i starten, for jeg glemte å legge underlag og lakkerte masse av gulvet mitt og. Mamma likte ikke helt dette. Men den ble ganske fin som dere ser over. Jeg har sett at det er vanlig å ta bilder av ting hvordan de så ut før de ble gjort ting på. Så jeg tok bilde av hvordan hovedkortet mitt så ut først. Og resultatet ble kjempetøft. Jeg bestemte meg for mange farger for en ekstra sprudlende effekt. Jeg fikk litt problemer her og siden jeg ikke hadde sånn sprute ting som skal være oppå spray flaskene. Så jeg brukte et skrujern til å få lakken ut. Men resultatet ble digg. Om dere ser etter ser dere mitt røde hovedkort også kalt "Den Slemme Brikke" Siden min bror kaller ballongene hannes for "Anti Baby" og at han kaller TVen sin for "jenta mi" tenkte jeg at jeg kunne kalle hovedkortet mitt "Den Slemme Brikke" Så tok jeg prosessoren (FØR) Jeg lakkerte den både oppå og under selvom det ikke er stor vits i. Men det var så morro å lakkere at jeg tok den under og. Jeg glemte å ta etter bilde siden jeg bare satt den rett inni igjen. Etterpå tok jeg strømforsyningen. For å minke støy har jeg bare tatt vekk viften og lakkert. Jeg var litt usikker på om jeg ville lakkere ledningene i en annen farge men det hadde blitt for mye stress. Men jeg tenkte også at det ville være morsomt med en litt femi side av strømforsyningen så jeg la til en liten effekt til. Og sist men ikke minst tok jeg kabinettet mitt også. Det var veldig morro. Jeg hadde tenkt å lage en signatur men bokstavene ble litt store. Jeg forklarer sidens hva som står i kabinettet som bilder kommer. Men det ble et slemt resultat. Her ser dere "Jebus" lakkeringen min. Det ble ganske stilig, men som sagt fikk jeg ikke helt plass til saker og ting. Dette er innvendig, om du ikke klarer å lese det står det "Uber mod" Det ble veldig stilig! Jeg har tenkt å vise det til min bror når han kommer hjem til sommeren. Jeg snakker ikke så mye med han siden han er i militæret og er ikke ofte hjemme. Men tilbake til saken. Her er fronten. Med et kvalitets "Peace" merke. Jeg tror jeg likte det best i prosjektet mitt. Jeg liker "Peace" merket ganske godt. Eneste nedtur med det var for å få et bra resultat krever nøye arbeid, så jeg måtte bruke litt tid på det. Jeg tenkte jeg ville ha en femi side på kabinettet mitt og så jeg tenkte at det ville være morsomt at "bakdelen" på kabinettet var litt femi. Oj, for ikke å glemme. Her er eneste lydlagende i maskinen. Forutenom diskettstasjonen som virker som harddisk. Her er noen bilder av maskinen satt sammen. Jeg syns det ble veldig stilig og gleder meg masse til å vise det til min bror! (Med vifte) Det blir veldig morsomt å se resultatet. Jeg vil legge ut mer etter jeg har satt sammen maskinen helt og skrudd den på. Jeg vil prøve å ta litt "Live" bilder av maskinen. - Jens Olsen Endret 2. april 2005 av jebus2 Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 viss den maskinen funker etter du har spraya på den så er du uber heldig asså. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) hahahahaha :!: :!: :!: LOL Seriøst......dette er nødt til å være kødd!!. Hadde du vært min bror å du hadde gjort noe sånt tror æ æ hadde dræpt deg Den kommer ALDRI til å virke!!!!! Edit: Btw.....det så ikke mye bra ut Endret 2. april 2005 av Kris_the_Ripper Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 HAhaha...det er bra folk har humor her på forumet. Fin avslutning på ein lørdagskveld Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 seriøst ass :!: du er søder meg god hvis du får den til å funke ass... sikker på at det ikke er en aprilsnar?? Lenke til kommentar
maze Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Nå fikk jeg meg en god latter. Virker den blir jeg imponert. Og virker den tror jeg fort det vil lukte svidd lakk i den psuen. Og igjen. LOL! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Kun jeg som har ett lite snev av følelse at han faktisk var serriøs? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 LOL! Det ble noe av det styggeste jeg har sett, enig med de andre: Dette MÅ være en spøk! Funker det? Tviler_sterkt_på det, siden du har lakket oppi alle slots som finnes, og hele prosessoren, og alt annet du kunne finne! LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL!!! Nå ble jeg i godt humør her, en god latter forlenger livet, og denne kan jeg leve en stund på Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) LOL, er dette seriøst Jens? Har du til og med lakkert over prosessoren?? Ta å les signaturen min, uansett om det i dette tilfellet er litt for sent.. Endret 2. april 2005 av FleshEater Lenke til kommentar
jebus2 Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Hmm.. Den slår seg ikke på!!!!! Hva kan det være? Sist jeg brukte den slo den seg på og virket fint! Men nå er det altfor sent og jeg må sove. P.S Hvorfor skal jeg spøke med datamaskinen min? Og til du som lurte på med prosessoren. Ja, jeg lakkerte prosessoren og. - Jens Olsen Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Det kan være forde at du har malt over alle kretser som er på hovedkortet.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hmm.. Den slår seg ikke på!!!!! bombe!! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) bombe!! Hvor?!? bak deg.. Endret 2. april 2005 av erlendru Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 hahaha....dette va virkelig humor ja :!: Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 HAHA..... Aldri sett no så dumt før. Fikk en skikkelig god latter nå. Hehe ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg