Martin A. Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Heisann.. Så nettopp Hawaii, Oslo.. Forholdsvis grei film. Men, på slutten, når Leon kommer løpende.. Og alt er jo lagt klart for at det er han som skal bli truffet.. Hvorfor i all verden er det da Vidar som ligger der. I starten så ser man jo det som skjer på slutten. Da skjønner man jo værtfall ingenting. Men ut mot de siste scenene så klarner det opp. Men når Vidar plutselig ligger der, så havner man plutselig midt inni tåke havet. Værtfall jeg Noen som har en forklaring på dette? Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Det er vel forsøkt en litt kunstnerisk vri der, det er vel alt. At det var Vidar som ble truffet, men vi fikk se det han prøvde å stoppe(som i tillegg var profetien hans) istedet. Hva som ville skjedd. Om dette er originalt, og om det funker er vel opp til enhver å bedømme. S, Lenke til kommentar
icer Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Syns at slutten var for dårlig... Det var jo bare en motsetning til det vi fikk se tidligere i filmen, at det var han Leon som ble truffet, men på slutten var det Vidar som ble truffet... Kan jo hende det har noe med at Vidar var så opptatt av at Leon ikke skulle bli skadet at han på en måte gjorde nøyaktig som i drømmen, men fra Leon sin side, dermed ble han truffet av ambulansen... Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Så den igjen nå.. Det jeg tror har skjedd i starten, er at Vidar har drømt. Han drømte at Leon ble truffet av ambulansen. Derfor så han at det kom til å skje, og kaste fra seg scootern, og løp ut i veien og tok smellen for Leon. Det, tror jeg har skjedd Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Så den igjen nå.. Det jeg tror har skjedd i starten, er at Vidar har drømt. Han drømte at Leon ble truffet av ambulansen. Derfor så han at det kom til å skje, og kaste fra seg scootern, og løp ut i veien og tok smellen for Leon. Det, tror jeg har skjedd Det tror jeg også! Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Eh, er det med dere'a? Det er jo det mest selvinnlysende med hele filmen.... S, Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Eh, er det med dere'a? Det er jo det mest selvinnlysende med hele filmen.... :!: Jeg oppfattet faktisk også dét! Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Eh, er det med dere'a? Det er jo det mest selvinnlysende med hele filmen.... S, Etter å ha sett den en gang til så så jeg og det Men ikke første gangen, da tenker man liksom ikke over det Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Så at Leon blir drept av en sykebil i starten av filmen, og Vidar løper rundt resten av filmen for å forhindre dette gikk ikke inn? Nei nei. Ikke alltid lett, men her er det nok mer uoppmerksomhet ute å går. S, Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg gidder ikke å starte noen ny Hawaii, Oslo-tråd, så da bare slenger jeg inn litt off-topic prat om filmen. Hvilket språk var det Aksel Henie og han som spilte Leon snakket til hverandre (dette er best illustrert i piknik-scenen)? Er det russisk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå