glorgharium Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Finnes det CF til SD adaptere? I så fall hvem produserer de og/eller selger de? Dette er med tanke på at flere MP3 spillere støtter SD kort. Ja, jeg vet det finnes SD til CF adaptere =) Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Ikke for å være frekk, men kjenner du størrelsen på de forskjellige kortene? CF-kortene er over fire ganger så store som et sd kort, så hvordan du vil få et cf-kort inn i et sd-kort lurer jeg på. Er nok derfor en ikke har sett så myte til cf-til-sd-adaptere. De ville vertfall ike fått plass i mp3-spilleren. Lenke til kommentar
glorgharium Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 En må jo ikke putte kortet inni selve delen som skal inn i SD kortleseren. Flere CF adaptere har jo en kortleserfront for forskjellige kortformat og en CF formet del som passer i en eventuell CF slot. Men er mulig SD kort fungerer på en annen måte slik at det ikke er mulig. Lenke til kommentar
breathe Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg lurer også på om dette finnes. Har ikke funnet noen, men håper noen har noen tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå