kunchun Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Vi har et LAN her. Jeg har ganske mye erfaring fra det men jeg kom nettopp utfor et lite problem. Når jeg går inn på en spesiell person sin datamaskin for å kikke etter noe å ta over. Jeg kommer inn på personen sin maskin men når jeg skal inn på mappene så står det: "svarer ikke" oppe i vinduet. Takker for alle svar Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Kanskje fordi vi er på samme LAN nå???? Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Har du sjekka brannmuren ? Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 hjalp litt men fortsatt litt problemer.. Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Prøv å la det stå "svarer ikke" i ca 30-45 sekunder. Har erfart at det kan ta tid akkurat det der. Lenke til kommentar
Wice Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) hos meg står det acces denied jeg gjorde noe med det sist men husker ikke hva! *leif* Endret 2. april 2005 av `Cinimoe` Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Prøv å legg til ipx protokoll. #egenskaper på lokal tilkopling #installer #protokoll og legg til ipx. Lenke til kommentar
Racerro Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 hos meg står det acces denied jeg gjorde noe med det sist men husker ikke hva! *leif* Har du huska å enable gjestekontoen ? Gjorde iallfall trikset her med access denied meldinga. Lenke til kommentar
Wice Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 funka ikke med guest acc, noen flere forslag? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 ip er sånn nogenlunde ok? hvis automatisk ip, så: run -> "cmd" ipconfig -renew Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Har dere prøvd å legge til ipx protokoll ? Prøv å legg til ipx protokoll. #egenskaper på lokal tilkopling #installer #protokoll og legg til ipx. Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Ja, vi har 192.168.1.100 og lignende.. Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 IPX-protokoll har da ikke noe med deling av filer i Windows å gjøre? Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 IPX-protokoll har da ikke noe med deling av filer i Windows å gjøre? Har hatt liknande problemer tidligere etter format. Installerer IPX/SPX protokollen og fildeling fungerer uten probz. Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 IPX-protokoll har da ikke noe med deling av filer i Windows å gjøre? Har hatt liknande problemer tidligere etter format. Installerer IPX/SPX protokollen og fildeling fungerer uten probz. Hvis du må legge inn IPX/SPX for at det skal funke har du i så fall feil i IP-konfig'en på en eller flere maskiner. Til og med Novell har innsett at det er TCP/IP som gjelder og at IPX/SPX er "død". Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Jeg satte opp en dc-hub nå, vi fikk fortsatt ikke tatt filer over fra hverandre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå