Vågebu Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Lager en tråd der dere kan poste bilder av mopeder eller MCer som er krasjet, stylet, uvanlige eller .no sånn. En bruker poster et bilde, de neste tipper hva det er. Den første som tipper rett får poste et nytt bilde. Begynner med denne: Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Nei. Den er litt mindre enn Vespa. HINT: Det er en 84 modell. Endret 2. april 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
Espen-neXuZ Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) my work kjedlig for meg det.. veit ka det er Suzuki CS 50.. gammel modell 1981 eller noe Endret 2. april 2005 av Espen-neXuZ Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Tipp på mitt bilde før du poster bilde av din EDIT: nå kom det Endret 2. april 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Tipp på mitt bilde før du poster bilde av din Gjorde han ikke det? Suzuki CS 50... Lenke til kommentar
Espen-neXuZ Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 herregud må dere gi dere... Det er en Suzuki TSX ramme, med showa dempere,skrivebremser,Derbi senda drd motor.. Suzuki rmx skjermer og lykt.. og mye dill dall Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Noen andre som har et bilde, siden Espen sa hva han hadde? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Nei, det er en 84 Suzuki CS50. Espen sa det, han postet et bilde og sa hva det var, så jeg poster et nytt: Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 En bruker poster et bilde, de neste tipper hva det er. Den første som tipper rett får poste et nytt bilde. Noen som har lest det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå