Gå til innhold

Ny skriver

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-02 23:03, vooDoo! skrev:

Tenker på å kjøpe en ny skriver da min HP Deskjet 850C har begynt å streike. Noen som har noen anbefalinger?

De fleste nye HP og Epson skrivere er bra ivertfall. Andre kjente merker som Canon og lignende er heller ikke ett dårlig valg.

Selv har jeg en eldre Epson Photo blekkskriver som fortsatt, i forhold til dagens standard, skriver meget bra fotoutskrifter. Ellers har jeg hørt mye bra om HP fra kjente, men har ikke prøvd de selv.

Selv om billigere skrivere kan være bra, anbefaler jeg å spytte i mellom 1500-2000 for å få en med bra kvalitet som ikke bruker for mye blekk. Såkalte "budget" skrivere sluker gjerne blekk slik at du bruker mer penger på blekk i løpet av kort tid, enn det ekstra en litt dyrere skriver med mindre blekkforbruk hadde kostet.

Lenke til kommentar

Annbefal HP Deskjet 990cxi, den e dyr.. men billig i bruk, svært stillegående......osv.

e litt dyr, men du får igjen for det.

Fraråde deg å kjøpe Caonon... DRIT.. vente ennu på drivera til WinXp.. men trur du de klare det ? nehh..

HP og Epson e kvalitet.. etter mi meining..

Lenke til kommentar

Ett lite tips for de som ønsker å spare noen kroner;

Rengjør printeren (mener mekanikken)...tror ikke det er mange som gjør det...det er utrolig hvor mye bedre den funker etter at en har tatt seg bryet med å rengjøre den :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-03 11:41, geokri skrev:

nye canon s520 eller 750 er meget bra skrivere, skriver kantløse foto!

ellers kommer det jo nye hp skrivere som ser for..nna råe ut!

tror de blir hetende noe som HP deskjet 5550, osv

Dette har Epson gjort en stund allerede :grin:

Neida, skal ikke starte krig, bare sier at også Epson støtter dette hvis du er ute etter det.

Lenke til kommentar

Hei!

Sjølv bytta eg til Epson 895 tidlegare i år, etter å ha vore trufast til Canon tidlegare. Så langt er eg meget godt fornøgd med denne skrivaren. Den skriv raskt og bra på tekst og den lagar skikkelig fine utskrifter på fotopapir. Den skal ha + for at du kan legge inn en egen rull med 10X15 papir til å skrive ut bilder på, samt at den har CF lesar. Det negative er at i motsetnad til Canon er alle fargane (bortsett frå svart) samla i ei patron. Men dette er også det einaste negative eg har funne så langt. En meget bra skrivar som kan anbefalast på det sterkaste!

Ole

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...