SGE7000 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Hvor mye er en helt ok pris for en brukt Maxtor Diamondmax Plus 9 - 160 gig ? Endret 2. april 2005 av SGE7000 Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 200-300kr? Kansje mer om du her heldig. Legg den ut på qxl.no og håp på det beste Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 200-300kr? Kansje mer om du her heldig. Legg den ut på qxl.no og håp på det beste er omvendt - jeg som kjøper Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 jeg la akkurat ut en maxtor diamondmax 9 160Gb på qxl uten minstepris, fikk tilslutt 500 for den. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 På QXL kan du få solgt den til en god pris. Jeg har sett brukte harddisker gå over nypris hos komplett, og for noen måneder siden kjøpte noen en harddisk på 2 GB til 300 kr. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Er disken 100% i orden: ca 400,- Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Den billigste 160GB harddisken i prisguiden koster 640kr og den billigste med like mye cache koster 688kr. En rettferkdig pris for en slik disk mener jeg er ca 60-80% av nyprisen for noe tilsvarende avhengig av om det er vennepris eller ikke og om selger er veldig ivrig på å vkitte seg med den eller ikke. Kort sagt: 4-500kr Lenke til kommentar
numbnut Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) brukte disker er brukte disker. når man kjøper en disk fra en leverandør og disken er defekt ved ankomt er det DOA (dead on arrival). om man kjøper en disk fra en annen enn en leverandør er det ett sant helv*te å få noen form for retur eller bytte. en brukt disk;max 50% av ny relevant pris hos billigste forhandler...og man tar sjansen på at Posten Norge behandler pakken ordentlig.. og til de av dere som sier opp mot 80%.. get real. det er en dårlig spøk. hva skal dere stille opp med om dere kjøper en disk som har levd ett smertehelvete med en dårlig psu og pcibuss på 40mhz? klage til han som lurte dere? lykke til.. jeg har to 8mb seagate 5 1/4" disker jeg har kjørt på 220v.. billig? 80%? deal? solgt Endret 2. april 2005 av gtbikes Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg vil minne om at brukte harddisker kan ha lite levetid igjen, eller ha større sjanser for feil enn nye harddisker. Så jeg vil si at den bør selges under halv pris. Men du finner sikkert noen som vil betale neste full pris. Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Var han som skulle kjøpe da, men 300-400kr da. Evnt noe garati igjen på disken ol. Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 jepp, tenker jeg prøver på å få den under 450,- Lenke til kommentar
Binary Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Skjønner ikke helt at folk tar sjansen på brukte harddisker. Her er noe å tenke på i allefall: 1. Du vet ikke hvordan selgeren har behandlet disken... hvorfor vil vedkommende selge den? 2. Nye harddisker med garanti er latterlig billig sammenlignet med noen år tilbake. Nettbutikker har jo harddisker på ukens tilbud ganske ofte, prøv deg heller der dersom du vil spare penger. 3. Tenk over hva du kommer til å bruke disken til, f.eks. spill, filmer og annet svada er det ikke så nøye med, men viktige dokumenter og arbeid m.m. er ganske kjipt å miste pga en harddisk som feiler. (Bør vel legges til at nye disker også kan kræsje... ) 4. Sjekk disken nøye før du tar den i bruk. Alle fabrikanter har testprogrammer på websidene sine; Hitachi Drive Fitness Test, WD Data Life Guard, Seagate Seatools, Maxtor PowerMax Uansett... jeg hadde vel neppe betalt mer enn 50% av billigste pris på prisguiden. Sørg for å få med kvittering dersom vedkommende fremdeles har den. Ps. Lyst til å kjøpe en 45GB IBM 75GXP? Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Ps. Lyst til å kjøpe en 45GB IBM 75GXP? Har en 2,5 tommer på 80 MB jeg Brukes faktisk enda i en av mine Amigaer Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Ps. Lyst til å kjøpe en 45GB IBM 75GXP? Har en 2,5 tommer på 80 MB jeg Brukes faktisk enda i en av mine Amigaer hehe - kult Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå