BigJackW Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Blir det noe fortsettelse eller? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 Jada, det kommer en fortsettelse snart. Jeg er "frisk" (ifølge sykemeldingen) og det kommer sikkert noe fortsettelse til uka. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2005 fin guide, men den miksebord delen ser fortsatt litt røvkjørt ut her. 1280x1024 se bildet så skjønner du. Jeg bruker samme oppløsning og her ser det faktisk likt ut. Det skal jeg ordne på nå, samtidig som jeg skal prøve å skrive mer... Lenke til kommentar
paroa Skrevet 29. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2005 Jeg prøver og prøver og fikse det opp, men det går ikke! Den ser like rævkjørt ut i opera samma hva jeg gjør! Vist en moderator eller noe kunne fiksa på det så hadde det vært veldig fint, siden jeg som sagt ikke får det noe særlig til, det gjelder særlig pre fade listning "katogorien". Har vi foresten noen moderatorer i Audio delen? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 (endret) Du Paroa? Du gidder ikke å skrive mer på den siden der?? Endret 1. juni 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
paroa Skrevet 1. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2005 Du Paroa? Du gidder ikke å skrive mer på den siden der?? Mer på guiden? Skal gjøre det etterhvert. Snart sol å sommer hehe... Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Du Paroa? Du gidder ikke å skrive mer på den siden der?? Mer på guiden? Skal gjøre det etterhvert. Snart sol å sommer hehe... Kan du skrive mer nå da? Du har jo akt at vi skal igjennom: Mikrofoner, Effekter (Kompressor, Noisgate, romklang og ekko),Høyttalerplassering, Systemsjekk, Equalizere, Lydprøve og Mikrofon plasseringer. Endret 28. juli 2005 av BigJackW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå