Krankemot Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 hva er anbefalte mål på kabinett? skal bygg, og vil gjerne ha plass til vannkjølin og diverse katoder o.l takker for svar Lenke til kommentar
kverna Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 litt bredere enn normalt kabinett, og litt lavere. men veldig dypt Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Har sketcha opp ett kabinett der det er plass til en ac airplex evo 360 i bunnen. Målene er 50cm høyt, 20cm bredt og 60 cm dypt. PSU ligger nederst i kabinettet. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 min mening: Så stort som du trenger, og litt til hvis du skal oppgradere senere (mål opp hvor store tingene du skal ha inni er, og beregn derfra) Målene til X-tremeOverclocker er veldig greie, kanskje litt bredere kanskje Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Minst 25cm i bredden, ellers er målene til X-tremeOverclocker greie. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Minst 25cm i bredden, ellers er målene til X-tremeOverclocker greie. Hvorfor_minst_25? Vanlige kabinett er ca. 20-22cm, noen litt mer Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg mener at 25 er en grei bredde, får god plass til å henge opp optiske drev, disker og sånn. Men hvis du skal ha et lite kabinett kan du jo selvførgelig lage det mye mindre Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Greit nok, kom på det etter jeg hadde skrevet det forrige innlegget mitt. Kjekt å ha så bredt når du skal skjule kabler også, det blir jo letter å få god luftgjennomstrømning da. Lenke til kommentar
Laffen_styx89 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 lagte et stort kebinett med 30b 60l og 50 h hehe det ble litt vel stort men men Lenke til kommentar
sigen Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 lagte et stort kebinett med 30b 60l og 50 h hehe det ble litt vel stort men men "Masse å ta i, masse å være glad i" Høres litt stort ut, skulle holde til det meste. Men det er ikke så stort som det jeg planlagte; 90*90*45cm (dypde: 90, bredde: 45, høyde:90cm) MItt er foreløpig lagt på is, siden det ikke er noe å ha med seg på LAN. hehe! Men som sagt; Lykke til! Glerder meg til å se workloggen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå