Frohman Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Men det er fortsat ikke lov, hvis en mann skyter deg på gata så kan ikke du bare si til purken det går greit også dør du... Lenke til kommentar
nxo Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 pave..? enkel jobb... sitte på "rompa" hele "dan" og snakke på "latin" (eller hva han snakker).. Lenke til kommentar
howzer Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 pave..? enkel jobb... sitte på "rompa" hele "dan" og snakke på "latin" (eller hva han snakker).. Ja, for ledere har jo aldri noe å gjøre. Presidenter og slikt? Hah. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Blir ikke dette _litt_ for tåpelig...? Lenke til kommentar
nxo Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) pave..? enkel jobb... sitte på "rompa" hele "dan" og snakke på "latin" (eller hva han snakker).. Ja, for ledere har jo aldri noe å gjøre. Presidenter og slikt? Hah. joda.. ser det for meg.. paven: Hajo Bushis! Står til?? Bush: hva..? Paven: Noe "warez" i det siste? eller er du for "opptatt"? Bush: joda.. Paven: lol... Bush: OMFG!! u n00b!! Paven: oh yeah..? Paven: Tjener gutt..? Hent ak-47' min..! EDIT: ble litt rart... men, ja, ja... Endret 8. april 2005 av ("-) Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 ..at antall tilhengere ikke kan brukes som indikator på menneskeverd. Og hvem har påstått det? Forøvrig er det langt mellom noen millioner og over tusen millioner. Nok en gang refererer du til størrelsen rundt persondyrkelsen. Jeg synes ikke det er relevant i det hele tatt. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Jeg gjentar, dette blir _litt_ for tåpelig. Slett spammen da folkens... Lenke til kommentar
howzer Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 (endret) Jeg påpekte fakta, nemlig at han ikke var en hvem som helst. Over en milliard mennesker hadde ham som sin religiøse leder. Mener du at han kan sammenlignes med Hitler? Endret 8. april 2005 av hkm Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 For all del ja. Han nektet folk å sex! Alle selvstendige (kåte) og logiske er glade der de, står, sitter, kanskje ligger den dag idag. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 8. april 2005 Del Skrevet 8. april 2005 Tja, deler av denne tråden kunne vel blitt flyttet til "humor" hadde det vært mulig. Siden det resterende stort sett befinner seg langt fra topic avsluttes like godt hele tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg