Islanbadsj Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Er jo bare trist at mange katolikker i Afrika som hører på paven og vatikanet skal dø fordi vatikanet kommer med feil info. Endret 2. april 2005 av X-tremeOverclocker Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Kanskje vi vil se litt innovasjon angående Popemobilen ? Endret 2. april 2005 av hishadow Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Ingen bør bli ny pave. Avskaff hele karnevalet. Edit: Leif. Endret 2. april 2005 av Sasuke-kun Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Good riddance. Gubben gjorde jo ikke noe annet enn å gape Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg har fått høre at den nye paven vil bli valgt ved bruk av flasketuten peker på metoden. 8 utvalgte vil sette seg sammen og fordøye 1 flaske vin. Deretter vil de spinne flasken. Lenke til kommentar
moray Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Litt respektløst innlegg.. Fjernet. Endret 3. april 2005 av morcan Lenke til kommentar
Epsilon- Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hvem bør ta over? mor di? Få vekk alt som heter religion, eller hjernevasking som jeg kaller det. Hvem tror på ting de ikke kan se eller ta på? Religion = Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg leter etter en sommerjobb, så jeg kan godt ta over fra juli til august... Ellers hadde jeg likt avstemming via sms på hvem som skal bli pave. Btw, hvem er han panser kardinalen? er det som panser hagen, men i religiøs form? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Paven er død. Nå må det velges en ny pave. Mange har spekulert i om det denne gang kan bli valgt en svart pave. Kom med synspunkter! Jeg kunne selv godt ha sett en svart pave ta over. Kjell Magne Bondevik Lenke til kommentar
hertugen Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 hvem er han panser kardinalen? er det som panser hagen, men i religiøs form? Det står litt om han her. Han er 77 år gammel, så viss han får jobben, kan det jo fort bli sørgetid igjen. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg synes George Carlin bør bli ny pave. Se filmen "Dogma" om du er i tvil. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 hvem er han panser kardinalen? er det som panser hagen, men i religiøs form? Det står litt om han her. Ser heller ikke poenget med å ansette en kandidat som ser ut som han kan falle av stolen og dø når som helst. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Forhåpentligvis innser katolikkene at de er en gjeng tullinger, men det er dog kanskje litt mye å håpe på. Jeg får da i hvertfall håpe at de denne gangen klarer å velge seg en pave som gjør mindre skade på verden enn Johannes Paul II. Good riddance, sier jeg. Edit: Typo. Endret 3. april 2005 av gspr Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Men altså, er det ingen andre enn meg som synes at det hadde vært stilig med en svart pave midt oppi dette megakonservative opplegget? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Men altså, er det ingen andre enn meg som synes at det hadde vært stilig med en svart pave midt oppi dette megakonservative opplegget? Ja, det hadde vært noe! :!: Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Å herre. Endret 3. april 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg håper på noen andre enn "Panzerkardinalen", da det kirken trenger nå er en oppdatering, om du vil. Et litt mer realistisk syn på f eks kondomer, homofili osv hadde gjort underverk. Og til alle som velger å hoppe inn i tråden med innlegg som "OMGLOL hjernevasking2k": gjett to ganger hvem som virker mest naiv. Lenke til kommentar
hishadow Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Jeg tror de får et helvetes problem med å skape nok respekt rundt den nye paven. Det vil nok bli stilt enorme krav til personen. Uansett burde de jo ha fått ordnet denne pyramidestrukturen sin for lenge siden. Minner jo mer om miliært oppbygning. Å... jeg glemte visst. Det var jo slik gud også designet sitt system. ... I begynnelsen skapte han universet. Så skapte han dinosaurene. Dem gikk han lei av etter noen millioner år, så han brant dem opp i et hav av ild. Så skapte han apekatten. Han gav den hår og lot tiden gi den form. Likeså Michael Jackson, gikk han også lei av apekatten sin. Han hadde førsøkt å gi den høyere intelligens, men klarte det ikke. Tilslutt gav han den opp og trakk seg for evig tid tilbake. Endret 4. april 2005 av hishadow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg