Gå til innhold

Paven er død - hvem bør ta over?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forhåpentligvis innser katolikkene at de er en gjeng tullinger, men det er dog kanskje litt mye å håpe på. Jeg får da i hvertfall håpe at de denne gangen klarer å velge seg en pave som gjør mindre skade på verden enn Johannes Paul II. Good riddance, sier jeg.

Edit: Typo.

Endret av gspr
Lenke til kommentar

Jeg håper på noen andre enn "Panzerkardinalen", da det kirken trenger nå er en oppdatering, om du vil. Et litt mer realistisk syn på f eks kondomer, homofili osv hadde gjort underverk.

Og til alle som velger å hoppe inn i tråden med innlegg som "OMGLOL hjernevasking2k": gjett to ganger hvem som virker mest naiv.

Lenke til kommentar

Jeg tror de får et helvetes problem med å skape nok respekt rundt den nye paven. Det vil nok bli stilt enorme krav til personen. Uansett burde de jo ha fått ordnet denne pyramidestrukturen sin for lenge siden. Minner jo mer om miliært oppbygning. Å... jeg glemte visst. Det var jo slik gud også designet sitt system.

...

I begynnelsen skapte han universet. Så skapte han dinosaurene. Dem gikk han lei av etter noen millioner år, så han brant dem opp i et hav av ild. Så skapte han apekatten. Han gav den hår og lot tiden gi den form. Likeså Michael Jackson, gikk han også lei av apekatten sin. Han hadde førsøkt å gi den høyere intelligens, men klarte det ikke. Tilslutt gav han den opp og trakk seg for evig tid tilbake.

Endret av hishadow
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...