Gå til innhold

Tatt på fersken (sex i bil)..

Marvil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare teit.  :nei:

Krenking av privatliv, eller hva?

Man kan vel ikke forvente og ha sex i fred på en parkerings plass vel?

Er bildene tatt ikke på en parkerings plass er jeg enig.

Men faen da, lage en internettside om folk som har sex i sin egen bil. Wohoo.

Lenke til kommentar

Heh det minte men om når eg bodde på nordnes og like ved nordnes parken. Anyways ofte når eg gikk på tur der om natten lå det folk og pulte både ute i parken og i biler. Har ikke tall på kor mange eg kunne tatt bilder av hvis eg hadde giddet. Filmet en par engang men fordi de pulte 10meter fra vinduet mitt. :p

Lenke til kommentar
Heh det minte men om når eg bodde på nordnes og like ved nordnes parken. Anyways ofte når eg gikk på tur der om natten lå det folk og pulte både ute i parken og i biler. Har ikke tall på kor mange eg kunne tatt bilder av hvis eg hadde giddet. Filmet en par engang men fordi de pulte 10meter fra vinduet mitt. :p

Sikkert artig og sitte på terrasen og se folk knulle bak trær. :p

Lenke til kommentar
Heh det minte men om når eg bodde på nordnes og like ved nordnes parken. Anyways ofte når eg gikk på tur der om natten lå det folk og pulte både ute i parken og i biler. Har ikke tall på kor mange eg kunne tatt bilder av hvis eg hadde giddet. Filmet en par engang men fordi de pulte 10meter fra vinduet mitt.  :p

Sikkert artig og sitte på terrasen og se folk knulle bak trær. :p

Har selv måtte spylt 2 stk med brannslangen. De stod å banket mot veggen min. kl. 5 om natten på 1 mai.

BONK BONK.

Stønn stønn.

SPYYYYYYYYYYL

SKRIIIIIIIIIIIIIIIIIIK. :D (Min dag reddet. I hverfall når jeg fant ut hvem det var. :whistle: )

Lenke til kommentar
De får seg værtfall noe.  :whistle:

I motsetning til han som flyr rundt og knipser antar jeg :!:

Men hver sin lyst; minner meg om når jeg en sen (og mørk) kveld sto og fisket ved Ingierstrand (offentlig badestrand i Oslo) og en bil kom kjørende og parkerte.

Jeg tenkte ikke noe over det og fortsatte fisket selv om bilen parkerte bare 10-15 meter fra meg - skulle bare ta 'det siste kastet' siden det begynte å bli i mørkeste laget. Skjønte etterhvert at det unge paret ikke hadde sett meg siden det var full action i bilen; jeg sto jo ute i 'mørket' langs svabergene mens de sto med kupelyset på og ante fred og ingen fare - ble faktisk litt nerv for at de skulle oppdage meg og anklage meg for å kikke, så jeg flyttet meg diskret noen titalls meter lenger bort og begynte å pakke sammen fiskeutstyret. For å gå til min egen bil måtte jeg nemlig passere dem, og det synes jeg var litt dumt i og med at de var godt igang. Men problemet var kjapt løst; de var rimelig raskt ferdig :)

Endret av Shimano
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...