Xanitra Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg har som sagt ikke peiling, men jeg synes prisen på denne var ganske så rå. http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=33193 Lurer på hva dere synes. Om dere ser på specs og slikt, ser d lovende ut? eller bør jeg velge firewall fremfor usb. ? Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg har en tilsvarende sak. Den funker helt fint, eneste ulempen er at du må ha ekstern strømforsyning til 3.5" diskene.. Det er en j... pain in the ass å ha med den store boksen med ledningene. Kommer litt an på hva du skal bruke den til.. Skal du ha den med deg mange plasser vil jeg heller gå for en 2.5" utgave selv om de er litt mindre og dyrere.. Skal du bare ha den til backup sånn som meg er det en helt kurrant løsning. Firewire tenker du på? Jeg ville iallfall valgt usb, det er jo nesten ingen maskiner som har firewire. Iallfall ikke de litt eldre. Du finner sikkert litt dyrere versjoner som støtter både usb2 og firewire. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 nice. Takker så meget for hjelpen. Om alle hadde vært like flinke til å hjelpe som deg, hadde hardware.no vært en bedre plass. Lenke til kommentar
Ace Rimmer Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg og en kompis har nøyaktig samme disken du linker til og vi er veldig fornøyde. Ikke noe å si på prisen heller selv om den koster det samme som da jeg kjøpte den i fjor høst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå