[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 jeg har tenk til å kjøpe nytt skjermkort. det blir enten 6800 eller 6600 men problemet er at jeg bare har 250W psu så jeg trenger en ny... har også lite penger å bruke så da lurte jeg på om denne Chieftec 360W ATX går ann å bruke eller om den blir litt "liten"... vis dere har noen andre _bra_ forslag så kom med dem Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg kjører 6600GT og 2 disker på 350 W. No problem. Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 funker sikkert fint den. men bråker nok litt. men det kommer an på krav man stiller. har du råd så kjøp noe fra fortron/source f.eks denne. denne fra aopen er også god, hatt den selv. ganske stillegående. har farga leds i vifta visst du liker sånt.. skal du ha kongen på haugen så vil jeg personlig mene at det blir mist 500watter'n fra microplex. utrolig stillegående, men den koster 900,- så regner med den går ut. Lenke til kommentar
War Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hvorfor kjøpe så lite watt ? Skal du oppgradere pcen så må man prioritere strømmforskyningen før annen hardware. Selv kjøpte jeg en 680watt nå, med 24 pin,sata og pci-e kontakt. Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 han sier jo at han har lite penger.. 680 watt er nå rimelig overkill da for folk flest.. de fleste klarer seg lenge med 350-400watt.. og med litt hell så utvikler pc industrien seg i motsatt retning når det gjelder strømforbruk fremover.. har jo tatt helt av i det siste. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 grunnen til at jeg tok denne billige er at det bare e en midlertidi løsning til jeg skal bygge ny pc... men det skjer ikke før om 6månder eller.no men takk for alle tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå