Miniguru Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Hei. Er på jakt etter en PIII på under 900Mhz, men finner det ikke på de vanlige webshopene. Skulla gjerne vært slot1 men det er vel kanskje vanskelig å få tak i idag? Hvordan er egentlig disse VIA prosessorene som de selger så billig? Håper noen kan hjelpe.. (Redigert: Skriveleif) _________________ [ Denne Melding var redigert av: Miniguru på 2002-07-02 22:13 ] Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Quote: Den 2002-07-02 22:12, Miniguru skrev:Hvordan er egentlig disse VIA prosessorene som de selger så billig? de er kort fortalt kalde og late :wink: de egner seg best til filmmaskiner/musikkmaskiner/etc som ikke skal yte spesielt mye og hvor det er et pluss med passiv kjøling. de er selvsagt infinity ganger bedre enn min maskin :sad: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 ang. slot1 cpu, sjekk qxl/bruktmarkedet her/ebay .. du må vel ikke ut med mer enn et par-tre hundringser. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Miniguru Du er heldig om du klarer å skaffe en ny p3 under 1gh,men over er lettere,men det er jo ikke slot 1,send noen mailer til de forskjellige web butikkene vi har her i landet å spørr det skader jo ikke. Kjetil Lenke til kommentar
mbst Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Når det gjelder Slot1, kan du jo bare kjøpe en slotkonverter mellom FCPGA og Slot1, kjøpe en FCPGA-CPU og sette den med konverteren på Slot1. Det gjør jeg. Fungerer fint det. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Mitt oppsett bør vel inpsirere til nytenking :smile: Telcontar Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2002 Hepp Takker og bukker for konstruktive svar. Følger med på QXL osv og håper å finne noe der, enten Slot1 eller FCPGA med converter. Ser ikke ut til å være lett å finne noe med den hastigheten på noen webshop, så brukt blir vel mest sansynlig. THX Everyone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå