Gå til innhold

Logitech Dinovo 2.0 Noen som har angrer på kjøp?


Anbefalte innlegg

- Tastaturet virker ikke under oppstart (hos meg funker det å trukke "del" for å komme inn i bios, men skal jeg booote fra cd må jeg skifte tastatur)

Tastaturet fungerer perfekt for meg under oppstart, er jo en grunn til at du dytter in ps2 kontakten og usb.

 

Jeg har blitt utrolig glad i tastaturet mitt og ville aldri ha byttet det bort. Tar ofte med meg "fjenrkontrollen rundt i huset og styrer musikk. Ganske deilig å sitte f.eks på verandaen og styre musikken derfra med en kald pils og en sigg :p

Endret av Dr3as
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurer også sterkt på dette tastaturet. Min hovedgrunn er imidlertid Bluetooth. Jeg ønsker nemlig å sette maskinen i rommet ved siden av for helt å unngå støy, og da fungerer ikke RF overføring til mus/tastatur.

 

Helt trådløst blir det ikke, da jeg må strekke skjermkabel. Men en ledning er bedre enn 3...

 

Det som gjør at jeg avventer er at jeg ser på en del forum, særlig amerikanske, mange som rapporterer driftsproblemer. Dette gjelder særlig ved SP2. Er det noen som har erfaringer med dette i Norge?

 

 

 

ps Jonas: skrivefeilen Anubis viste til er nok "form Iceland" mens du vel mener "from Iceland". Ikke grunn til å bli sensitiv på religiøs basis altså :)

 

 

Edit: tyrkleif

Ja jeg ser det nå. Hehe. Det der med jesus stor bokstav og sånn var bare en"cover-up" fra min side.

(ville ikke helt innrømme at jeg tok feil :blush: )

Alt er rettet nå! :thumbup::w00t:

Lenke til kommentar
Jeg lurer også sterkt på dette tastaturet. Min hovedgrunn er imidlertid Bluetooth. Jeg ønsker nemlig å sette maskinen i rommet ved siden av for helt å unngå støy, og da fungerer ikke RF overføring til mus/tastatur.

 

Hvilke RF-tastatur/mus er det du har prøvd HAr prøvd RF-på fjernkontroller ihvertfall, og det går jo igjennom ett par betongvegger.

 

AtW

Lenke til kommentar
Alt er rettet nå! thumbup.gif konservativ_woot.gif

 

Det skal være stor bokstav i 1. person entall på engelsk; I - I'm from Iceland

 

Pirke pirke :tease:

 

Edit: Skal en klage på andres rettskriving, bør en ha orden på sin egen...

Endret av Nemezis
Lenke til kommentar
Alt er rettet nå! thumbup.gif konservativ_woot.gif

 

Det skal være stor bokstav i 1. person entall på engelsk; I - I'm from Iceland

 

Pirke pirke :tease:

 

Edit: Skal en klage på andres rettskriving, bør en ha orden på sin egen...

Jeg vet det, men det ser så rotete ut.

Men, for å slippe andres kommentarer i framtiden er det fikset nå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...