Gå til innhold

Logitech Dinovo 2.0 Noen som har angrer på kjøp?


Anbefalte innlegg

Sitter her og vurderer sterkt om jeg skal bruke 1750kroner på dette tastaturet. Er det noen som har kjøpt denne tastatur pakken som angrer som bikkjer på at de kjøpte det? Er det verdt den stive prisen.

 

Selv har jeg egentlig ikke bruk for musa som følger med. Har en MX1000 og en razer db fra før. men det gamle tastaturet Logitech media desktop se begynner og bli litt slitt, med knekt håndleddsstøtte. Er rett og slett lei av det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sikler selv på et slikt tastatur men syntes det er for mye penger i og med at jeg har bestilt en MX1000 som kommer på mandag (er den bra forresten?). Jeg ville heller kjøpte et nytt Logitech tastatur som er litt billigere. Men, hvis jeg får støtte fra frifond (10000,-) så tror jeg kanskje jeg hadde kjøpt det :p

Lenke til kommentar
Jeg sikler selv på et slikt tastatur men syntes det er for mye penger i og med at jeg har bestilt en MX1000 som kommer på mandag (er den bra forresten?). Jeg ville heller kjøpte et nytt Logitech tastatur som er litt billigere. Men, hvis jeg får støtte fra frifond (10000,-) så tror jeg kanskje jeg hadde kjøpt det :p

Ja MX1000 er veldig bra synes jeg. grunnen til at jeg har en razer db i tillegg var at jeg syns mx1000 var litt "tung" når man spiller for jeg flytter musa mye da. men sinnsykt fin kvalitet bedre enn db synes jeg. men akkurat til spill syns jeg razern funker best.

Lenke til kommentar
Jeg sikler selv på et slikt tastatur men syntes det er for mye penger i og med at jeg har bestilt en MX1000 som kommer på mandag (er den bra forresten?). Jeg ville heller kjøpte et nytt Logitech tastatur som er litt billigere. Men, hvis jeg får støtte fra frifond (10000,-) så tror jeg kanskje jeg hadde kjøpt det :p

Ja MX1000 er veldig bra synes jeg. grunnen til at jeg har en razer db i tillegg var at jeg syns mx1000 var litt "tung" når man spiller for jeg flytter musa mye da. men sinnsykt fin kvalitet bedre enn db synes jeg. men akkurat til spill syns jeg razern funker best.

Høres kjekt ut. Er ganske spent...

Gleder meg til mandag :p

Lenke til kommentar
Off topic:

skrivefeil i signaturen din, jonas.

 

On topic. 1800 er altfor mye for et tastatur.

kjøp deg ultra x flat eller hva det heter. omtrent samme tastene og et stilrent design til en billig penge. 250 kr eller noe.

Hvor da? Hvis det er at jesus skal skrives med stor bokstav fordi det er et egennavn så har jeg selv valgt å ikke skrive dette siden jeg ikke er kristen :p

Endret av jonas27389
Lenke til kommentar

Jeg lurer også sterkt på dette tastaturet. Min hovedgrunn er imidlertid Bluetooth. Jeg ønsker nemlig å sette maskinen i rommet ved siden av for helt å unngå støy, og da fungerer ikke RF overføring til mus/tastatur.

 

Helt trådløst blir det ikke, da jeg må strekke skjermkabel. Men en ledning er bedre enn 3...

 

Det som gjør at jeg avventer er at jeg ser på en del forum, særlig amerikanske, mange som rapporterer driftsproblemer. Dette gjelder særlig ved SP2. Er det noen som har erfaringer med dette i Norge?

 

 

 

ps Jonas: skrivefeilen Anubis viste til er nok "form Iceland" mens du vel mener "from Iceland". Ikke grunn til å bli sensitiv på religiøs basis altså :)

 

 

Edit: tyrkleif

Endret av thoro
Lenke til kommentar
ellers kan du jo sjekke ut diNovo Notebook edition. koster 995 på komplett i skrivende stund

 

siden du ikke trenger musa så er det et bedre kjøp med mindre du MÅ ha bluetooth

Blåtann er jo noe det geniale med settet da... lader til musen og kan kople til mobiltelefoner og annet utstyr til den...

Lenke til kommentar
Off topic:

skrivefeil i signaturen din, jonas.

 

On topic. 1800 er altfor mye for et tastatur.

kjøp deg ultra x flat eller hva det heter. omtrent samme tastene og et stilrent design til en billig penge. 250 kr eller noe.

Hvor da? Hvis det er at jesus skal skrives med stor bokstav fordi det er et egennavn så har jeg selv valgt å ikke skrive dette siden jeg ikke er kristen :p

form skal være from?

Lenke til kommentar

Har første utgaven av diNovo. Er super fornøyd med settet. Helt rått.

 

MEN: Dersom du spiller mye spill der du bruker numpad så er det varierende i hvor stor grad den fungerer i slike spill. Bar sånn at du er klar over det. Nå spiller ikke jeg i det hele tatt (fortsett fra CM og FM) så er ikke noe problem for meg.

Lenke til kommentar

Eneste jeg har å usette på det er:

- Musa tar 1-2sec før den blir beveglig i windows oppstart (dette for å kontakte å sikre forbindelsen med BT-hub)

 

- Tastaturet virker ikke under oppstart (hos meg funker det å trukke "del" for å komme inn i bios, men skal jeg booote fra cd må jeg skifte tastatur)

 

- Fjernkontrollen - Grei nok, fint med display som viser sanger/filmer, men er faktisk ubrukelig som fjernkontroll (ihvertfall hvis du har tenkt å bruke den til HTPC)

 

For meg blir dette bagateller og er storfornøyd!

 

Nydelig er det òg.. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...