porcelaiN Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hei, Jeg har et ganske irriterende problem med lyden min i Windows XP; Noen ganger så har jeg plutselig ikke lyd helt uten videre, så jeg må gå til Volumkontroll å skru lyden på igjen, for den har liksom blitt slått av helt av seg selv. Dette hender bare plutselig helt uten videre og jeg har hatt problemet i noen mnd. men nå begynner jeg å bli ganske lei. Jeg håper noen har noen hjelpende innspill å komme med, og jeg setter pris på all den hjelpen jeg kan få. -Stish Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Ingen som vet noe? Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Spesifiserin av utstyr er ein bra start....... BTW Bumping er fy.... Endret 3. april 2005 av meanbean Lenke til kommentar
morra Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Du har ikke en slå-av-lyden-knapp på tastaturet som du kommer borti? Lenke til kommentar
tukols Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Forslag til feilsøkning: Starte med spyware/virusscan Du sier du har hatt det i noen mnd.: Det "kan" være en programvare du har innstallert som slår lyden fra når du bruker det. Hilsen tukols Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Nei, jeg har ingen sånn knapp på tastaturet mitt. Jeg bruker Winamp, men det skjer f.eks hvis jeg spiller også. Altid hvis jeg har hatt på PCen noen timer uten å skru på noen spill/musikk/ellerno og jeg skal prøve det så er det ingen lyd. Skal prøve å kjøre Adaware snart Takk takk. Har foresten et Altec Lansing høyttaler sett med en sub-woofer (eller hva det nå er :|), mer info vet jeg dessverre ikke. Endret 4. april 2005 av Stish Lenke til kommentar
tukols Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Et par tips mer: Hvis du har onboardet lydkort, og samtidig et pci kort, kan det konflikte hvis du ikke har disablet det onbaoard i BIOS Avinstaller lyddriveren, og innstaller igjen. Hent evnt. nyeste driver fra producenten. Hilsen tukols Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Dette er en gammel PC og jeg har hatt den i noen år nå og det har aldri oppstått før, jeg har heller aldri installert noen lyddriver så jeg vet ikke hvordan man skal avinstallere den. Tror heller ikke det finnes en ny driver til dette lydkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå