Mattlakk Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Trenger BRA klassisk ROCK! Heavy Metall er IKKE ROCK! Så bare glem dimmu borger og gjengen.. AcDc - TNT <-- Scorpions - Rock you like a hurricane <-- De f.eks er Råe.. noen som har noe i samme duren? Endret 2. april 2005 av crawford Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Band. Hvor vanskelig skal det være? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 ammaghad, si en låttittel av led zeplin som er bra daa! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Led Zeppelin - Stairway to heaven!! Guns'n'roses - Welcome to the jungle Guns'n'roses - Paradise City Endret 2. april 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Nickelback, Anthrax, Pink Floyd, The Mars Volta, Led Zeppelin... Dette er noen band som alle kan koples opp mot sjageren 'rock' om enn på litt forskjellige måter. PS: Jeg tror du har lettere for å få seriøse svar om du skriver litt mer saklig. Lenke til kommentar
Oleway Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) ammaghad, si en låttittel av led zeplin som er bra daa! Led Zeppelin er et band. Hva er problemet? Endret 2. april 2005 av Oleway Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) ammaghad, si en låttittel av led zeplin som er bra daa! Slutt å være 14 år gammal og lær deg å være litt høfligere. Endret 2. april 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Led Zeppelin - Whole Lotta Love Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Beklager Beklager.. men si noen sanger av Led Zeplin's som er bra, så jeg veit hvilke cd'er jeg skal gå etter! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Led Zeppelin - Immigrant song Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Både ACDC og Scorpions kan regnes som metal... Regner med at du ikke vil at vi skal nevne "skrikemetal" som fks. Dimmu Borgir? Bra rock: Deep Purple Uriah Heep Led Zeppelin Pink Floyd A Perfect Circle The Mars Volta Noen av de er strengt tatt heavy metal, men ikke skrikemetal. Endret 2. april 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Både ACDC og Scorpions kan regnes som metal... Jeg ville karakterisert de som hardrock jeg da, men... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Turbonegro - Get it on Turbonegro - The Age of Pamparius Bad Religion er også bra. Jeg liker spesielt låta "You", og albumet "The Process of Belief". Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Kan bli noe subjektivt det her... følgende er i hvert fall bra rock i mine ører (band - album; høydepunkt låt) Apples in stereo - Fun trick noise maker; Tidal wave Big Star - #1 Record/Radio city; September gurls, In the street (orginalen til introlåta fra 70s show) High llamas - Gideon gaye; Giddy and gay Elliott Smith - Either/Or; Angeles Kanskje litt sært, indie osv. men du finner det på platekompaniet. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Beklager Beklager.. men si noen sanger av Led Zeplin's som er bra, så jeg veit hvilke cd'er jeg skal gå etter! Good Times Bad Times Babe I'm Gonna Leave You You Shook Me Dazed And Confused Your Time Is Gonna Come Black Mountain Side Communication Breakdown> I Cant Quit You Baby How Many More Times Whole Lotta Love What Is And What Sould Never Be The Lemon Song Thank You Heartbreaker Living Loving Maid (She's Just A Woman) Ramble On Moby Dick Bring It On Home Immigrant Song Friends Celebration Day Since I've Been Loving You Out On The Tiles Gallows Pole Tangerine Thats The Way Bron-Y-Aur Stomp Hats Off To (Roy) Harper Black Dog Rock And Roll The Battle Of Evermore Stairway To Heaven Misty Mountain Hop Four Sticks Going To California When The Levee Breaks The Song Remains The Same The Rain Song Over The Hills And Far Away The Crunge Dancing Days D'yer Mak'er No Quarter The Ocean Custard Pie The Rover In My Time Of Dying Houses Of The Holy Trampled Under foot Kashmir In The Light Bron-Yr-Aur Down By The Seaside Ten Years Gone Night Flight The Wanton Song Boogie With Stu Black Country Woman Sick Again In The Evening South Bound Saurez Fool In The Rain Hot Dog Carouselambra All My Love Im Gonna Crawl Were Gonna Groove Poor Tom I Can't Quit You Baby Walter's Walk Ozone Baby Darlene Bonzo's Montreux Wearing and Tearing mm. Lenke til kommentar
Oleway Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Beklager Beklager.. men si noen sanger av Led Zeplin's som er bra, så jeg veit hvilke cd'er jeg skal gå etter! Alle. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Turbonegro - Get it onTurbonegro - The Age of Pamparius Må nok legge til: "I got erection" "Don't say mortherfucker, mortherfucker" "Are you ready for some darkness" Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Metal er rock! God rock som ikke er metal: Queen, Aerosmith, Scorpions, Lynyrd Skynyrd, Kiss, Deep purple, Pink Floyd. Forøvrig en bra tråd. :-) Endret 2. april 2005 av superseven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå