strajk Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Hallo! Jeg har tenkt til å starta en ungdoms nettside men trenger din hjelp/ideer! Har du noen forslag som kan hjelpe meg i gang? Også trenger jeg et navn! Lurer også på om dere anbefaler et forum,chat og bildegalleri jeg kan laste ned og bruke! Takk for all hjelp på horhånd Endret 2. april 2005 av strajk Lenke til kommentar
strajk Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Hva syntes dere om navnet: UBula = Ungdoms Bula ? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hva skal den handle om? Foreslår at du har Chat/forum der. Kanskje en gutte og jente-del... Ukens kjendis? Sladder/hollywood spalte Kall den: www.liksom.no www.fett.no www.hang-out.no www.sonen.no Lenke til kommentar
strajk Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Den skal handele om ungdom. Har planer om: nyheter mulighet for å laste opp bilder chat forum ukens: sang,bilde,film osv. inlogging m/profil Er masse av dette som jeg trenger hjelp til å skaffe, kommer til å måtte få en del hjelp fra hjelpsomme mennesker. Er ikke så veldi flink til web. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Tenker du på noe lignende som www.hamarungdom.no ? Lenke til kommentar
strajk Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Tenker du på noe lignende som www.hamarungdom.no ? noe sånnt noe ja, men siden skal være for Norsk ungdom, ikke rettet mot en by. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 kunne tenkt meg at det var en art del der. som alle våre ukjente kunstnere (og meg ) kunne poste malerier og tegninger.. Lenke til kommentar
Crewer Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 HamarUngdom.no har 95000 registrerte brukere fra hele landet, lykke til :-) Lenke til kommentar
strajk Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 kunne tenkt meg at det var en art del der. som alle våre ukjente kunstnere (og meg ) kunne poste malerier og tegninger.. skal prøve på det Lenke til kommentar
strajk Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 HamarUngdom.no har 95000 registrerte brukere fra hele landet, lykke til :-) Har ingen planer om og konkurere med dem uansett! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Brudd på tre ordsregelen (det er en grunn til at den er der) fører til at tråden stenges. Emnefeltet er veldig lite beskrivende, og du har med viten og vilje delt ett ord feil for å omgå tre ordsregelen. EDIT : Åpnet igjen mot at trådstarter endrer emnet selv. Endret 2. april 2005 av Afseth Lenke til kommentar
strajk Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Brudd på tre ordsregelen (det er en grunn til at den er der) fører til at tråden stenges. Emnefeltet er veldig lite beskrivende, og du har med viten og vilje delt ett ord feil for å omgå tre ordsregelen. EDIT : Åpnet igjen mot at trådstarter endrer emnet selv. Takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå