Mofo Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg har akkurat fått meg Samsung p510, og skulle gjerne fått koblet den til datamaskinen min slik at jeg kunne overført bilder ol. Hva skal til for å gjøre dette? Er det noe program som må kjøpes/lastes ned som skal til for å få det til å fungere? Lenke til kommentar
morra Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Tror ikke du trenger mer enn en driver for IR porten på PC'n din. Lenke til kommentar
Mofo Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Hvordan overfører jeg bilder o.l da? Slik som mellom to datamaskiner? Lenke til kommentar
morra Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg vet ikke om hvordan man gjør det mellom to PC-er, men på min bærbare pc er det et valg i "høyreklikksmenyen" på filer som heter QuickBeam. Funker fint til å sende bilde, lyd ol til min K700i. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Lurer på om det ikke er mulig å sende bilder og lyd over IR med Samsung. Tror nok det bare er mulig å synkronisere kalender og sånn mot en PC, og kanskje sende fra PC. Dette er noe de burde endret på for lenge siden. Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg vet ikke om dette gjelder for alle Samsung-mobiler, men er ihvertfall tilfelle med E700: Du kan sende bilder, lyder o.l. via infrarød, men BARE til data, og BARE via programmet. Husker ikke hva programmet het, men noe sier meg at det het EasyGPRS eller noe slikt. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg vet ikke om dette gjelder for alle Samsung-mobiler, men er ihvertfall tilfelle med E700: Du kan sende bilder, lyder o.l. via infrarød, men BARE til data, og BARE via programmet. Husker ikke hva programmet het, men noe sier meg at det het EasyGPRS eller noe slikt. Ja, heter EasyGPRS av en eller annen grunn. Link finner du her Lenke til kommentar
knutert Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Med D500 kan man sende bilder og musikk akkurat som til en annen datamaskin. Funker også å sende til andre telefoner osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå