Seven1979 Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Jeg har nettopp montert inn en ny XP1600 prosessor i mitt gamle KT7A hovedkort. Jeg har oppdatert til den nyeste bios'en men maskinen restarter etter en stund. Hva kan det være?? Jeg har i en orginal 256 SDRAM brikke og 1 uorginal 128 brikke. Kan det være problem å bruke disse om hverandre? mvh Tor Arve Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 20. november 2001 Del Skrevet 20. november 2001 Høres ut som et PSU-problem. Hvor "sterk" PSU har du? Lenke til kommentar
faust_ Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Quote: On 2001-11-20 21:21, DFN skrev:Høres ut som et PSU-problem. Hvor "sterk" PSU har du? Jepp... Dette lukter av for lite Watt! Lenke til kommentar
realace Skrevet 24. november 2001 Del Skrevet 24. november 2001 Hei! Du tar bare å plukker ut alt du ikke trenger som trekker strøm og ser om det er samme problemet da. Så setter du inn kort for kort til du ser hva som skjer... Vet du forøvrig om den sikkerthets funksjonen i bios er satt på dissable? den som slår av strømmen hvis hovedkortet registrerer høy varme? mulig du har montert viften litt dårlig så den blir veldig varm og kutter den kutter strømmen etter en tid Mhv realace Lenke til kommentar
thorhansen Skrevet 24. november 2001 Del Skrevet 24. november 2001 Eller for varm CPU.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå