Thor Alex. Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg her instalert 3DMark05 på pcen min, men når jeg prøver å starte det får jeg en felmelding som sier "Direct3DCreate9 faild". Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg her instalert 3DMark05 på pcen min, men når jeg prøver å starte det får jeg en felmelding som sier "Direct3DCreate9 faild".Noen som kan hjelpe? Har samme problem, og kan derfor ikke hjelpe. Men har du prøvd å installere det på nytt? Selv har jeg ikke prøvd dette enda, men vi får se hva som skjer Lenke til kommentar
Thor Alex. Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Har reinstalert det to ganger uten at det hjalp. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Har du innstallert fra Pcgamingworld dvd plata for der funke det ikkje hos noen Lenke til kommentar
Thor Alex. Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Nei, har ikke det, men takk for tipset Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Sjekk om DirectX 9 er ordentlig installert! Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Prøv å laste ned fra en annen side/link det kan være noe feil med det kanskje. Foresten grattis med medlemskapet her Du vil få masse hjelp og tips her, kjempe plass Lenke til kommentar
Thor Alex. Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Takk for tipsene jag skal prøve med en gang! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Takk for tipsene jag skal prøve med en gang! Ja, som LeanFear sa tidligere i posten. Velkommen til forumet. Jeg kan love deg at dette er en plass hvor du får hjelp til alt hva du måtte ha hjelp til Lenke til kommentar
Thor Alex. Skrevet 3. april 2005 Forfatter Del Skrevet 3. april 2005 Hvordan vet jeg om DirectX er installert? PS: Takker for alle hyggelige hilsener Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Windows Update eller nyeste spill som har 9.0c versjonen liggende på plata. Lenke til kommentar
Stian_t Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Hvordan vet jeg om DirectX er installert? PS: Takker for alle hyggelige hilsener Det kan du skjekke i f.eks Everest (Computer->Summary. Under/i Everest)... Endret 3. april 2005 av Stian_t Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Eller kjør start->run og kjør "dxdiag.exe" Der står det hvilken directx som ligger inne. DirectX er uansett integrert i XP, men det er en eldre versjon. Her kan du også kjøre diagnoser på om alt er som det skal være. Uansett, last ned siste directx fra microsoft.com Endret 3. april 2005 av baronKanon Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 det finnes en hotfix til det.. har hotfixen inne.. men testa ikke uten.. fikk bare beskjed hos en kompis å instalere den og Lenke til kommentar
Thor Alex. Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 Har directx 9 så det er ikke det som er problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå