Perra1 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Hei!, jeg har lyst til å begynne å se southpark. Er det da viktig at jeg ser alle sesongene i rekkefølge? Jeg laget en ny tråd for moderatoren likte ikke emnefeltet i denne. Endret 2. april 2005 av Perra1 Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Nei, du må ikke det, men det er kanskje det aller beste Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Det er ikke en nødvendighet nei, handlingen er ny for hver episode. Men det er ganske greit å se dem i rekkefølge likevel. Noen karakterer (figurer) kommer og går, og det er greit å vite hvordan deres personligheter er fra tidligere episoder. Det finnes noen få referanser til hva som har skjedd tidligere også, og da er det ekstra gøy når man husker det igjen fra den gang. (TIMMY!) Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 De går jo også opp et klassetrinn og da skjer det jo litt av hvert, så det beste ville nok vært å sett det i kronologisk rekkefølge. Lenke til kommentar
icer Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Svarte i forrige post, men jeg syns at moderatoren kunne enkelt og greit bare skiftet emne tittel, da trådstarter var i ferd med å få svar på spørsmålet sitt og at det var jo et "South Park spørsmål" Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Etter min mening er det ingen vits i å tenke noe spesielt på rekkefølgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå