muv Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 jeg skal modde kabinettet mitt, så jeg lurer på hva en dremel koster...? Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Fant en som koster 498,- Les mer her: http://www.jerniarokne.no/asp/product.asp?product=35 Lenke til kommentar
muv Skrevet 2. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2002 ****! va litt dyrt for et lite hull :sad: Lenke til kommentar
EC Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Tro meg: om du kjøper en Dremel, kan du bruke den til det meste! Unntakene som ramler inn i skallen sånn i forbifarten er boring i fjell (for sprengning), slagboring, ... ehh.... ja. Stort sett det jeg kan komme på. :smile: Med alt tilbehøret som finnes, er det ikke grenser for hva den kan brukes til! Jeg driver og reparerer en glassfiberbåt, og Dremel'n er flittig brukt! -yummy- Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 yummy: har dere slutta å bry dere om feilpostinger mens jeg var borte? (hint: ok.no/case mod vs hw.no/annet :wink: ) Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Quote: Den 2002-07-02 23:03, sjanten skrev:yummy: har dere slutta å bry dere om feilpostinger mens jeg var borte? (hint: ok.no/case mod vs hw.no/annet :wink: ) å.... herregud da gutt.... Lenke til kommentar
EC Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Sjanten har rett - denne tråden er feilpostet. Siden diskusjonen er i gang, flytter jeg den -moderator yummy- Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Kjenner ikke du noen som har en dremel?. Da er det jo bare å låne. Hvis hullet er firkantet så kan du jo bruke vinketsliper med kutteskive.... Du kan også borre et hull så bruke stikksag, med stålblad...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå