Delvis Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Går ut fra dette er stedet for dette også: Lurer på å gå over til Tele 2 fasttelefon. Noen erfaringer for eller i mot? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Emnefelt: Tele 2 fasttelefon. Hva med Tele 2 fasttelefon? Synes emnefeltet er veldig lite beskrivende. Endrer det for deg. Selv er jeg fornøyd etter å ha hatt Tele 2 som fasttelefonileverandør i godt over ett år. Aldri vært noen problemer av noe slag, og da jeg endret fra ISDN til Analog linje nylig (trengte ikke ISDN lenger), så var det gjort i løpet av kort tid. Det ble noe kluss med fakturaen da, men dette ordnet seg med en gang jeg ringte de. Behøvde ikke sitte i telefonkø engang, og veldig hyggelige kundebehandlere. Anbefales av meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jobbet for Telenor Kundeservice for noen få år siden og lærdommen jeg sitter igjen med er: IKKE VELG EN AV DE STORE LEVERANDØRENE AV FASTTELEFONITJENESTER! De er grisedyre og pris er alt som skiller de ulike operatørene i dagens marked. Linjene er standardiserte (bruker de samme linjene), kundeservice har du sjeldent behov for, og fasttelefoni er en teknologi uten særlig utvikling. Velg en av de mindre operatørene. Billigste finner du her Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. april 2005 Forfatter Del Skrevet 2. april 2005 Jobbet for Telenor Kundeservice for noen få år siden og lærdommen jeg sitter igjen med er: IKKE VELG EN AV DE STORE LEVERANDØRENE AV FASTTELEFONITJENESTER! De er grisedyre og pris er alt som skiller de ulike operatørene i dagens marked. Linjene er standardiserte (bruker de samme linjene), kundeservice har du sjeldent behov for, og fasttelefoni er en teknologi uten særlig utvikling. Velg en av de mindre operatørene. Billigste finner du her tja - takk for det tipset, jeg er faktisk medlem i Ownersbuy, så kanskje det hadde vært tingen å velge for meg? Dette her hang sammen med: har adsl fra Tele 2, og så sa jeg nylig opp hos NFØ hvor jeg hadde telefon avtale. Den går likevel fremdeles, og er de 4 billigste (foran ownersbuy på den lista) Ringte altså Tele 2 om tilbud på FT og de har sendt meg brev med svarkupong .. så jeg tenkte lufte det litt Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 om du idag har telenor fast-tlf ville ihvertfall jeg vurdert å bytte, vi gjorde det hjemme hos oss for et år siden og regningene har blitt endel mindre med likt forbruk som idag. Men siden du skal ha adslville jeg heller anbefalt ip-telefoni, eks telio (om du ringer mye) eller nettringen (om du ringer litt mindre og ikke noe særlig til utlandet). Vi har nettopp bestilt tele2 adsl hjemme hos oss og skal få ip-telefoni liker etter det, fant ut at tlf + internett hos oss ville gå ned fra 700,- i måneden til ca 500,- Tele2 lanserer ip-telefoni om en måned, de sa det skulle være billigere enn vanlig tele2-fast-telefoni Lenke til kommentar
_Chess_ Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Nei og atter nei! Norgesbilligste fasttelefon er viafon www.viafon.no Lenke til kommentar
gthansen Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 har hatt tele2 fast telefon i litt over ett år og anbefaller det IKKE pga grunn att vi ble påført masse ekstra på regningen som vi vet ved 100% att vi ikke har ringt har klaget mye men blir jo ord mot ord har nå byttet til telio og er meget fornøyd ! så velg aldri tele2 !!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
_Chess_ Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Telio Viafon To alternativer du bør vurdere! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 bestilte gjennom ownersbuy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå