inaktiv000 Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 Hei, jeg har Cordless iTouch Keyboard fra Logitech. Når jeg har installert driverene for dette (nyeste fra internett), kommer en webside som tilhører Logitech opp i standard-browseren min ca. en gang i timen (?). Noen som har hatt samme problemet, og har et forslag til hvordan jeg løser dette? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 2. juli 2002 Del Skrevet 2. juli 2002 bæææd stian, eg har det isje sånn med mitt logitech Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 2. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2002 hihi; tror eg levere d t startit igjen :wink: einaste varen eg har kjøpt der btw. :> Lenke til kommentar
ludolf Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Hvilken versjon er de driverene? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2002 1.83. :smile: Tror det er de nyeste Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Sikker på at du ikke trykker på en av knappene som har Logitech-hjemmesiden som default funksjon da? Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Nettopp kjøpt Logitech Optisk desktop/mus jeg oxo, men har ikke noen probs med driverne! Er det ikke den Logitech Desktop Manager eller noe da som runner i bakgrunnen? Jeg har avinnstallert d igjen, og slått av alt som har med ikoner og autostart å gjøre! Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2002 Quote: Den 2002-07-03 22:08, lysbryter skrev:Sikker på at du ikke trykker på en av knappene som har Logitech-hjemmesiden som default funksjon da? Nei. Da hadde min egen oppstartsside kommet opp i så fall.. Har sendt mail til Logitech om dette for en stund siden, de mente det var feil på selve tastaturet. Har bare ikke fått levert det inn ennå :smile: Btw, kan jeg bruke den nye forbrukerloven i denne sammenheng? :smile: Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Tviler på at forbrukerloven får tilbakevirkende kraft :smile: Men er det en feil på produktet har det ingen betydning. Da er det garantier som gjelder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå